×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تأکید مدیرعامل پست بانک ایران بر نظارت هوشمند و وجود یک حقوقی کارآمد و قاطع

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: وی ضمن بیان این مهم گفت: انتصاب مقصودی درراستای اجرای الزامات ناظر بر حاکمیت شرکتی در بانک‌های دولتی صورت گرفته و امور نظارت و حقوقی متشکل از اداره‌کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و اداره‌کل حقوقی است که باید با هماهنگی، انسجام و هم‌افزایی کامل نسبت به تسریع در انجام فرآیندها اقدام نمایند.
شیری با تأکید بر فعال نمودن ظرفیت‌‌های کارشناسان حقوقی و بازرسان بانک درسطح مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران تصریح کرد: کارشناسان مذکور باید درخصوص موارد حقوقی و پرونده‌های با اهمیت و انجام بازرسی‌های هوشمندانه با بهره‌گیری از ابزارهای فناوری اطلاعات قاطعانه برخورد کنند.
مدیرعامل پست‌بانک‌ایران عنوان کرد: درحال حاضر میزان انحرافات در باجه‌های بانکی به کمترین حد خود درسنوات گذشته رسیده که این مهم نشان از سلامت سیستم با توجه به انجام بازرسی‌های به موقع بازرسان مدیریت های شعب است.
وی در ادامه افزود: مقصودی مدیری قاطع، برنامه‌ریز و عملیاتی است و اشرافیت مناسبی به امور بازرسی و حقوقی دارد که می‌تواند کمک بسیار مهمی به حوزه اجرا داشته باشد.
مقصودی نیز در این جلسه اهداف و برنامه‌های امور نظارت و حقوقی را عنوان نمود و گفت: نظارت سیستمی و هوشمند و صیانت و مراقبت از حیثیت و کرامت کارکنان و کارگزاران در الویت این امور است.
مقصودی از دیگر برنامه های این حوزه را تشکیل یک نظام حقوقی خوب، ساده، منسجم و منعطف برای تأمین و تضمین حقوق ذینفعان بانک مشتمل بر سهامداران، مشتریان و کارکنان اعلام کرد.
همچنین عباس پیرایی رییس اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و علی نوروزی رییس اداره کل حقوقی در این جلسه ضمن تبریک به مقصودی، توضیحاتی درخصوص حوزه های کاری خود ارائه نمودند.
گفتنی است: درپایان جلسه مذکور حکم انتصاب مقصودی به سمت مدیر امور نظارت و حقوقی توسط دکتر شیری به وی اعطا شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.