×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تدوین میثاق‌نامه ساپکو و شبکه تامین ایران‌خودرو با رویکرد افزایش کیفیت قطعات و ارتقای رضایت مشتریان

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- کیانوش پورمجیب در این نشست، تعامل و هم‌افزایی قطعه‌ساز و خودروساز را زمینه‌ساز رشد و تعالی صنعت خودرو در رسیدن به قله‌های پیشرفت و فناوری دانست و خاطرنشان کرد: حمایت از همه اجزای مجموعه قطعه‌سازان به منظور هماهنگی بیش‌تر و تسریع در تولید و تامین با رویکرد تعامل ضروری است.
وی با تاکید بر شایستگی قطعه سازان در تولید با کیفیت خودرو اظهار کرد: رفع مشکلات کیفی نظیر قطعات ریسکی از سویی با مراقبت‌های ویژه در خط تولید و از سوی دیگر با مدیریت دقیق‌تر متولیان قطعه سازی و هدایت و راهبری شرکت ساپکو میسر است و ساپکو در این مساله با هدف سامان دهی هرچه بهتر تامین منابع، در حال تدوین سیاست‌های جدید انتخاب سازندگان بوده و روشن است اقدامات جدید به منظور حفظ و ارتقای کیفیت و جایگاه قطعه سازان در صنعت خودرو کشور صورت خواهد گرفت.
پورمجیب با اشاره به تاثیر عوامل بیرونی نظیر قیمت‌گذاری دستوری در تعیین قیمت‌تمام‌‌شده، خواستار تشکیل کارگروه مشترک به منظور توسعه دانش و کسب اطلاعات دقیق‌تر در تعیین قیمت به‌روز محصولات شده و ادامه داد: حجم بار تفکیک قطعات و آنالیز قیمت در روال کنونی در ساپکو متمرکز است، اما کافی نیست و نیاز به کارگروه مشترک جهت استماع نظرات قطعه سازان و افزایش دانش متولیان امر در تعیین قیمت‌تمام‌شده بیش‌از‌پیش احساس می‌شود.
در این نشست محمدرضا نجفی منش رییس هیات مدیره انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور نیز در رابطه با قطعات پرریسک و بازگشتی گفت: در خصوص قطعات پرریسک، هم‌افزایی و دخالت بیش‌تر شرکت ساپکو در فرآیند ضروری است. شرکت ساپکو با همکاری شرکت ایتراک ‌می‌تواند آزمایش‌های بیش‌تری در این زمینه انجام دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.