×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تسهیلات ۸ هزار میلیاردی بانک مسکن/ زنجانی ها تمام واحدهای مسکن مهر را تحویل گرفتند

 بانک مسکن-هیبنا؛ علی کشاورز عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن که در حاشیه دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان سفر کرده بود؛ عملکرد بانک مسکن استان زنجان دراتمام طرح مسکن مهر را شایسته قدردانی دانست.

وی گفت: بانک مسکن استان زنجان از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر تاکنون موفق شد ساخت تعداد ۴۰هزار و ۴۰۱ واحد مسکن مهر این استان را با پرداخت تسهیلاتی بالغ بر ۸ هزار میلیارد ریال به اتمام رسانده و تحویل مشتریان دهد.

در ادامه این سفر علی کشاورز و هیات همراه از تعدادی از پروژه های در حال احداث بانک مسکن در استان زنجان از جمله پروژه مسکونی کوی زنجان و پروژه ۳۱۷ واحدی تیشا بازدید کرد و در جریان نحوه پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

مدیران بانک مسکن همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به این استان با حضور در میز ارتباطات مردمی و دیدار مستقیم و رودررو با مردم استان به سوالات و مشکلات مردم در بخش های مختلف از جمله بخش مسکن پاسخ گفتند. به گزارش هیبنا؛ بانک مسکن از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر ، ساخت ۲ میلیون و ۴۲۰ هزار واحد مسکونی در کشور را آغاز کرده که در حال حاضر تنها ۱۳۹ هزار واحد مسکونی این طرح باقی مانده است و به زودی تعیین تکلیف می شوند. همچنین برای تکمیل واحدهای مسکونی بالای ۷۵ درصد از ظرفیت متمم نهضت ملی مسکن نیز استفاده شده واین واحدها به زودی آماده بهره برداری می‌‌شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.