×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تصویب یکسان سازی پرداخت حق بیمه کارکنان صندوق فولاد به تامین اجتماعی‌ از ابتدای سال ۱۴۰۲

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی صبح امروز ۲۹ شهریور ۱۴٠۲ در جلسه هیات مدیره فولاد خوزستان یکسان سازی پرداخت حق بیمه کارکنان صندوق فولاد به تامین اجتماعی‌ از ابتدای سال ۱۴۰۲ تصویب گردید و توسط مدیرعامل شرکت در محل یادمان شهدای گمنام شرکت فولاد خوزستان نوید داده شد.

مدیرعامل‌ شرکت فولاد خوزستان پس از افتتاح کنترل زمان (ساختمان شهید علی هاشمی) و سردرب شماره یک به همراه اعضای هیات مدیره، جهت ادای احترام به مقام شامخ شهدا در‌ محل یادمان شهدای گمنام حضور یافتند و این خبر مسرت بخش را به حاضرین نوید دادند.

ابراهیمی با اشاره به تصویب یکسان سازی پرداخت حق بیمه کارکنان صندوق فولاد به تامین اجتماعی‌ از ابتدای سال ۱۴۰۲ عنوان کرد: به پیشنهاد کمیته عالی منابع انسانی شرکت، موضوع یکسان سازی پرداخت حق بیمه کارکنان رسمی صندوق فولاد که یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کارکنان بود با یک برنامه ریزی هدفمند امروز در‌ جلسه هیات مدیره مطرح و تصویب گردید و از این پس حق بیمه کارکنان صندوق فولاد همانند کارکنان تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد.

در‌ ادامه عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ضمن تشکر از هیات‌ مدیره محترم در خصوص موافقت با این طرح عنوان کرد: این کار اولین گام در بهبود فرآیند بیمه کارکنان صندوق فولاد خواهد بود که در یک سال گذشته این موضوع در کمیته عالی منابع انسانی شرکت مطرح شده و توسط مدیریت اداری با جدیت دنبال شد.

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی در ادامه با اشاره به تصویب این رویداد مهم گفت: این مصوبه با رایزنی ها و برگزاری جلسات متعدد با شرکت‌ های بزرگ فولادی همچون فولاد مبارکه، ذوب‌آهن و از طرفی اشتراک گذاری تجربیات در قالب کمیته‌های فنی و تخصصی به جمع بندی نهایی رسید و توسط هیات مدیره شرکت تصویب شد.

تقوی در پایان گفت: در تلاش هستیم با پیگیری های مداوم و همچنین هماهنگی با سایر شرکت‌های فولادی، در آینده نزدیک محاسبه و پرداخت مستمری بازنشستگی پرسنل صندوق فولاد بر اساس معدل دو سال آخر پرداختی حق بیمه جدید که مشابه بیمه صندوق تامین اجتماعی می باشد، به سر انجام برسد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.