×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی در این مراسم سعید معادی طی سخنانی ضمن تسلیت ایام رحلت نبی مکرم اسلام، شهادت سبط اکبر امام حسن مجتبی و امام رضا علیهاالسلام، استان مرکزی را یک استان منحصر به فرد دانست و افزود: خوشبختانه طی سال‌های اخیر کلیه شاخص‌های مورد نظر در استان رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و این رشد، حاصل تلاش و همدلی کلیه کارکنان استان است. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رابطه بانک با مشتریان به گونه‌ای رقم خورده است که مشتریان خود را شریک و جزء بدنه بانک می‌دانند و این امر برای ما خیلی حائز اهمیت است. معاون مدیرعامل در ادامه سخنان خود اظهار داشت: همکاران استان مرکزی، جزء کارکنان خوب و همدل در بانک می‌باشند و این موضوع را در اجرای سیاست‌های اعتباری، برنامه‌های ابلاغی و تکالیف محوله اثبات کرده‌اند.
معادی با اشاره به عملکرد قابل قبول مدیریت شعب استان مرکزی گفت: عمل به وظایف قانونی و حرکت چشمگیر بانک در سال‌های اخیر، بانک توسعه تعاون را در کانون توجهات قرار داده است، به نحوی که امروز شاهد حمایت و تایید مسئولان استانی نسبت به مجموعه عملکرد این بانک، به ویژه در زمینه بهره‌گیری از عاملیت بند الف تبصره ۱۸ و تفاهم‌نامه‌های منعقده با دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف می‌باشیم. وی در همین رابطه افزود: آثار عملکردی استان مورد رضایت بنگاه‌های فعال اقتصادی و تعاونگران در کمک به توسعه فعالیت، افزایش تولید و حفظ و نگهداشت اشتغال قرار گرفته است. معادی برخورداری استان مرکزی را از حیث فعالیت در بخش‌های صنعتی، صنایع تبدیلی، تکمیلی و کشاورزی ویژه قلمداد کرد و در این‌باره گفت: آثار بانک توسعه ای در بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در این استان، قابل احصا و ملموس می‌باشد.
در ادامه این مراسم وفائی ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان استان طی سال‌های گذشته، گزارش مختصری از اقدامات انجام شده در استان طی سال‌های اخیر ارائه نمود و در این‌باره گفت: که در طی دوره تصدی شاخص‌های عملکردی از حیث تجهیز، تخصیص، نسبت مصارف به منابع، کنترل npl، کیفی‌سازی منابع، هدایت تسهیلات اعتباری به سمت بنگاه‌های تولیدی، کمک به ایجاد شکل‌گیری چرخه خلق ارزش و تامین و حمایت از جامعه هدف اصلی یعنی تعاونگران اقدامات قابل توجهی انجام گرفته است.

گفتنی است در ادامه نیز حسینی معصوم سرپرست جدید مدیریت شعب استان مرکزی ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون گفت: طی چند سال گذشته بهبود کلیه شاخص‌ها در استان مرکزی بیانگر این موضوع است که کلیه اقدامات انجام شده در استان، برنامه محور بوده است و این موضوع از دو منظر قابل اعتنا می‌باشد، توانمندی‌های بالقوه و بالفعل استان و توانمندی‌های کیفی همکاران که باعث این توفیق از حیث عملکردی شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.