×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تقابل تفکرات تارتار و فکری برای رسیدن ساحل آرامش/ کار سخت سپاهان!

به گزارش ایسنا، هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، امروز (یک‌شنبه) با انجام ۲ بازی به پایان می‌رسد که در آن تیم نفت مسجد سلیمان از تیم پیکان میزبانی می‌کند و فولاد به مصاف تیم سپاهان می‌رود.

نفت مسجد سلیمان – پیکان؛ ساعت ۱۹:۵۰

نفت مسجد سلیمان و پیکان تا اینجای کار شرایط نسبتا مشابهی را به لحاظ نتایج تجربه کرده‌اند. شاگردان محمود فکری پس از گذشت ۲۴ هفته با کسب ۲۷ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارند. با حضور محمود فکری به عنوان سرمربی مسجد سلیمانی‌ها، این تیم توانست نتایج مطلوبی کسب کند و برای بهتر شدن شرایط خود، در این ۷ هفته فرصت دارند تا جایگاه بهتری برای خود در لیگ برتر دست و پا کنند.

در مقابل تیم پیکان هم با وجود مشکلاتی که مهدی تارتار در این مدت از تیمش بیان کرده، حداقل موفق شدند حساب خود را از تیم‌های پایین جدولی جدا کنند. پیکان با ۲۷ امتیاز در رده دوازدهم لیگ قرار دارد اما نباید در بازی‌های باقی مانده خود قدم اشتباهی بردارد چون هر لحظه امکان جابجایی و اتفاقات غیر منتظره در رقابت‌های لیگ برتر وجود دارد و این بازی برای شاگردان تارتار می‌تواند فرصتی باشد تا خیال‌شان  را در ادامه مسیر راحت‌تر کند.

فولاد – سپاهان؛ ساعت ۲۰:۰۰

این بازی شاید یکی از مصاف‌های جذاب لیگ برتر باشد. تقابل تفکرات محرم نویدکیا و جواد نکونام که روزی در تیم‌ ملی کنار همدیگر بازی می‌کردند، می‌تواند به هیجان‌انگیز کردن این بازی بیفزاید. فولاد در حال حاضر با ۳۴ امتیاز در درده ششم جدول مسابقات ایستاده است و با توجه به ناکامی مدعیان کسب سهمیه، این مسابقه می‌تواند سکوی پرتابی برای فولادی‌ها باشد تا کار راحت‌تری برای کسب این سهمیه داشته باشند.

در مقابل سپاهان که یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی است، خود را برای پیروزی خارج از خانه این مسابقه آماده خواهد کرد. سپاهان در حال حاضر با ۴۸ امتیاز، دوم جدول است و با توجه به پیروزی پرسپولیس در بازی مقابل مس رفسنجان، شاگردان محرم نوید کیا برای عقب نماندن از حریف قرمز پوش خود، باید در این بازی پیروز میدان باشد. همه این اتفاقات باعث شده سپاهانی‌ها در خانه فولاد کار سختی داشته باشند و باید دید کدام تیم در این بازی، به اهداف مد نظرشان می‌رسد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.