×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
تمام محصولات پتروشیمی شهید تندگویان در بازار داخلی عرضه می‌شود

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی واموربین الملل پتروشیمی شهید تندگویان، مدیرعامل بانک تجارت و جمعی از مدیران این بانک از پتروشیمی شهید تندگویان بازدید کردند.
سید رضا قاسمی شهری در جریان این بازدید و دیدار، با اشاره به تولیدات مختلف این مجتمع گفت: علی‌رغم محدودیت‌ها و مشکلات ناشی از تحریم و شیوع ویروس کرونا، کارشناسان شرکت دستآوردهای بسیار ارزشمندی را از ابتدای سال تاکنون بدست آوردند، از جمله آن‌ها می‌توان به رشد ۱۰ درصدی تولیدات در ۷ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، بومی‌سازی قطعات و تجهیزات، کسب رکوردهای جدید تولید وتنوع سبد محصولات اشاره کرد.
وی، عرضه تمامی محصولات این شرکت به بازار داخلی را در راستای حمایت از تولید ملی عنوان کرد.
قاسمی شهری خاطرنشان کرد: بی‌شک همراهی و همکاری بانک تجارت، که از بانک‌های موفق و سرآمد در حمایت از صنعت کشور به ویژه صنعت پتروشیمی است، نقش ویژه‌ای در دستیابی به این موفقیت‌ها داشته که از همکاری صمیمانه همه زحمتکشان این بانک به ویژه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره محترم این بانک تقدیر و تشکر می‌کنم.
مدیر عامل بانک تجارت نیز در این دیدار با اشاره به همکاری‌های گسترده این بانک و پتروشیمی شهید تندگویان از آمادگی بانک تجارت جهت پشتیبانی بیشتر از فعالیت‌های شرکت به ویژه در زمینه تولید و تحقیقات خبر داد.
هادی اخلاقی فیض آثار افزود:پتروشیمی شهید تندگویان در عرصه نوآوری و تحقیق از شرکتهای پیشرو و سرآمد پتروشیمی است و تنوع تولیدات آن در سال‌جاری و همچنین تولید گرید چادر مشکی و سایر گریدها در سال گذشته ازجمله دستآوردهای مثال زدنی و قابل تقدیر آن است.
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد با همت و پشتکار نیروهای جوان این شرکت شاهدپیشرفت روز افزون آن در زمینه‌های گوناگون تولید، محیط زیست و نوآوری باشیم.
در ادامه برنامه، مدعوین از کارخانه‌های مختلف شرکت بازدید کردند و از نزدیک با فرآیند واحدهای تولیدی آشنا شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.