×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
توقف رُم در شب نیمکت‌نشینی آزمون

دیدار تیم‌های فوتبال فیورنتینا و آس‌ رم شب گذشته در ورزشگاه آرتمیو فرانکی شهر فلورانس با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. سردار آزمون بازیکن ایرانی تیم رم از روی نیمکت نظاره‌گر عملکرد شاگردان دنیله ده‌روسی بود.

فیورنتینا تا پیش از این دیدار با ۴۲ امتیاز در جایگاه هشتم و رم هم با ۴۷ امتیاز در جایگاه ششم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا قرار داشت.

رم که در هفته‌های اخیر با دنیل دروسی نتایج درخشانی کسب کرده در شرایطی به مصاف فیورنتینا رفت که خیلی زود گل نخست را از تیم میزبان دریافت کرد. لوکا رانیری در دقیقه ۱۸ گل نخست را به ثمر رساند تا گرگ‌های فوتبال ایتالیا نیمه نخست را بازنده به رختکن بروند. در نیمه دوم نیز تیم رم بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۵۸ دروازه تیم میزبان را باز کرد؛ هوسم اوئار زننده گل تساوی رم برابر فیورنتینا بود.

شاگردان فرانکی که به دنبال پیروزی در یک دیدار خانگی بودند در دقیقه ۶۹ توسط رولاندو ماندراگورا به ثمر رسید تا مردان شهر فلورانس به برد امیدوار باشند. در دقیقه ۸۰ این بازی داور یک پنالتی را به سود فیورنتینا اعلام کرد که کریستیانو بیراگی پشت این ضربه قرار گرفت اما نتوانست آن را به گل تبدیل کند.

حملات تیم رم در دقایق پایانی بیشتر شد تا اینکه دیگو یورنته در دقایق تلف شده بازی موفق شد گل تساوی را وارد دروازه تیم میزبان کند.

با این تساوی رم با ۴۸ امتیاز، جای آتالانتای ۴۷ امتیازی را در رده پنجم گرفت.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.