×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تیم جوان و دونده‌ای داریم  

حسین شنانی، امروز (چهارشنبه- ۳ آذرماه) پس از باخت یک بر صفر تیمش در مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: می دانستیم بازی سختی در پیش داریم و با توجه به اینکه تیم فولاد کادر فنی خود را تغییر داده است با یک ریتم جدید وارد بازی  شد. در همان ابتدا انتظار بازی سختی را داشتیم و با این وجود دقایق نخست بازی سوار بر بازی بودیم.

وی افزود: با خطایی که داور گرفت باید اخراج می کرد، مورد عجیبی بود، هفته گذشته برای دو تیم هوادار و فولاد در اهواز چنین موردی پیش آمد و بازیکن اخراج شد، در این مورد نیز باید اخراج می کرد. اگر این اتفاق رخ می داد شاید روند بازی تغییر می کرد و در نهایت تیم فولاد از موقعیت های خود استفاده کرد و به پیروزی رسید.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص افت و خیزهای تیمش در برد و باخت در لیگ برتر گفت: ما سعی می کنیم به مسابقات برگردیم و با پیروزی در بازی بعدی جبران این شکست را کنیم. حق ما در این بازی باخت نبود و در طول بازی فرصت‌هایی داشتیم.

وی ادامه داد: نمی خواهم در مورد داوری صحبتی کنم. اگر داور بازیکن فولاد را اخراج می کرد روند بازی تغییر می کرد و با ۱۰ نفره شدن تیم فولاد با فشاری که ما روی تیم آنها می آوردیم به نتیجه می رسیدیم.

وی در ارتباط با تغییرات ذوب آهن نسبت به فصل گذشته خاطرنشان کرد: تارتار تیم را نسبت به فصل گذشته جوان کرده و تمام تیم همدل هستند، مطمئن هستم در بازی های بعدی با توجه به اینکه تیم جوان و دونده ای داریم نتیجه خواهیم گرفت.

به گزارش ایسنا، شنانی با تبریک به مدیرعامل جدید باشگاه ذوب آهن و هیئت مدیره، گفت: امیدوارم مدیر عامل و هیئت مدیره جدید در کار خود موفق باشند و به تیم فوتبال رسیدگی کنند؛ چرا که به این حمایت‌ها و دلگرمی ها نیاز داریم.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.