×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
ثبت درخواست مجوز کسب و کار خارج از درگاه ملی تخلف است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از وزارت اقتصادی و دارایی، درخواست صدور هر نوع مجوز کسب‌وکار باید فقط از درگاه ملی مجوزهای کشور (mojavez.ir) ثبت و پیگیری شود.

در این اطلاعیه مرکز ملی بهبود محیط کسب‌وکار آمده است: به اطلاع عموم متقاضیان شروع کسب‌وکار و تولید در کشور می‌رساند براساس ماده ۷ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، درخواست صدور هر نوع مجوز کسب‌وکار باید فقط از درگاه ملی مجوزهای کشور (mojavez.ir) ثبت و پیگیری شود و هیچ سازمان یا اتحادیه‌ای برای صدور هر نوع مجوز یا پروانه حق ندارد از مسیری بجز درگاه ملی مجوزها از متقاضی مجوز ثبت‌نام کند یا مدرک هویتی نظیر نام و کدملی بگیرد.

فراخوان حضوری برای ثبت‌نام جهت صدور مجوز نیز تخلف است و ثبت درخواست همه مجوزها باید کاملاً الکترونیک، غیرحضوری و بدون مدارک کاغذی باشد.

از آنجایی که ثبت‌نام خارج از درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، رهگیری و احقاق حق متقاضیان مجوز را ناممکن می‌کند، از هموطنان درخواست می‌شود در اجرای مسئولیت شهروندی و کمک به اجرای کامل قانون، با مشاهده تخلف ثبت‌نام خارج از درگاه ملی مجوزها یا ثبت نام حضوری برای صدور هر نوع مجوز یا پروانه کسب وکار، موارد و مستندات را به شماره‌ی ۰۹۳۳۲۳۵۳۱۹۵ در پیام رسان بله ارسال فرمایند تا با متخلفان احتمالی برخورد قانونی شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.