×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
ثبت ۳۵۰ هزار تقاضا برای کارت هوشمند سوخت

محمد صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت صدور کارت‌های هوشمند سوخت، اظهار کرد: این تعداد کارت هوشمند سوخت در دست تولید و باتوجه به تعداد درخواست ها،  به مرور زمان تولید و توسط پست به درب منازل متقاضیان ارسال خواهد شد.  

وی ادامه داد: کارت هوشمند سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی، نفت‌گاز و کلیه متقاضیانی که تا پایان سال ۱۴۰۱ درخواست خود را ثبت کردند کارت سوخت آنها تولید و تحویل مالک شده است  و کسانی که تاکنون موفق به دریافت کارت هوشمند سوخت خود نشده اند با مراجعه به وبگاه SCS.Niopdc .ir با وارد کردن VIN خودرو می توانند وضعیت کارت هوشمند سوخت  خود را که در کدام باجه معطله پست هست مشاهده کنند.

مدیر سامانه هوشمند سوخت با اشاره به زمان صدور کارت سوخت، گفت: با توجه به میزان درخواست‌ها یک ماه زمان برای صدور کارت هوشمند سوخت لازم است.  

صادقی اظهار کرد: به همه هموطنان و مالکین خودروها توصیه می شود  که حتما از کارت هوشمند سوخت متعلق به خودرو خود سوخت گیری کنند واز قراردادن کارت سوخت شخصی خود به دیگران خودداری و نسبت به رمزگذاری کارت هوشمند سوخت خود اقدام کنند. و چنانچه به هر دلیلی کارت هوشمند سوخت خودرا در مراجعه به جایگاه به همراه نداشته باشند می توانند از کارت اضطراری جایگاه استفاده کنند.  

وی با تاکید بر اینکه تقاضای ما از همه مالکان خودرو این است که از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند، گفت: مالکین خودروها برای درخواست کارت هوشمند  سوخت المثنی باید با در دست داشتن مدارک هویتی مالک و وسیله نقلیه به یکی از دفاتر خدمات کارت هوشمند سوخت (مراکز پلیس+۱۰) مراجعه کنند و توصیه می شود با توجه به محدودیت‌ها در تأمین کارت، پس از مطمئن شدن از مفقودی کارت هوشمند سوخت خود، نسبت به ثبت درخواست المثنی اقدام کنند.  

به گفته مدیر سامانه هوشمند سوخت تلفن گویای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به شماره ۰۹۶۲۷ پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم در طول شبانه روز است.  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.