×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
جعفری: ساختار صنعت گوهرسنگ هدفمند شود/ شکل گیری جریان نخبگی؛ الزام توسعه است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، وجیه الله جعفری که امروز در آئین افتتاح آزمایشگاه گوهرشناسی و گوهرتراشی مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران سخن می گفت، افزود: توسعه در صنعت گوهرسنگ نیاز به جریان سازی و ساختاری شدن تمام ارکان این حوزه دارد.

وی گفت: در این راستا ایمیدرو در بخش های مختلف همچون اکتشاف، آموزش و توسعه مراکز آموزشی این بخش برنامه های در حال اجرا دارد.

تربیت نیروی ماهر

جعفری با بیان اینکه تربیت و جذب نیروی ماهر از الزامات حوزه معدن و صنایع معدنی محسوب می شود، اعلام کرد: در حوزه گوهرسنگ و به منظور اشتغالزایی فراگیر آن، پویایی آموزش از جایگاه ویژه ای برخوردار است و ایمیدرو در جهت توسعه آموزش این بخش، حمایت های مالی لازم را خواهد داشت.

ایجاد جریان نخبگی

رییس هیات عامل ایمیدرو با اعلام اینکه ایمیدرو بسترساز توسعه است، افزود: در مسیر توسعه معدن و صنایع معدنی به دنبال ایجاد جریان نخبگی هستیم و این مهم از راهبردهای مهم توسعه است.

نیروی انسانی؛ سرمایه مرکز تحقیقات

جعفری گفت: سرمایه مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران نیروی انسانی آن است. به هر میزان مقوله آموزش در این مجموعه پویا باشد؛ دستیابی به اهداف تسهیل و تسریع خواهد شد.

مساله یابی و تعریف راه حل

وی تاکید کرد: برای پیشبرد اهداف و تعالی سازمانی، شرایط در مرکز تحقیقات و دیگر مجموعه ها باید به صورتی باشد که عارضه یابی، مسئله یابی و تعریف راه حل در برنامه ها گنجانده شود تا شاهد اقدامات اثربخش باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.