×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حسابهای ارزی و ریالی مجتمع صنعتی اسفراین ۱۰۰درصد متمرکز در استان است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی مجتمع صنعتی اسفراین، سعید کاظمی در حاشیه این دیدار که در روز دوشنبه ۷ شهریور ماه جاری به همراه ۲تن از معاونین این مجتمع انجام شد درخصوص تأثیر این مجتمع در استان خراسان شمالی اظهار داشت: حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد اقتصاد استان، متأثر از مجتمع صنعتی اسفراین می باشد و همچنین اهمیت این مجتمع در ابعاد فرهنگی، سیاسی و امنیتی بر کسی پوشیده نیست.
وی در ادامه افزود: ایجاد مجتمع صنعتی اسفراین در استان خراسان شمالی و شهرستان اسفراین، حاصل دیدگاه و دستاورد عدالت محورانه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.
سعید کاظمی، مجتمع صنعتی اسفراین را یک شرکت کاملاً دانش بنیان معرفی کرد و تصریح نمود: این مجتمع آمادگی کامل خود را درجهت پذیرش از شرکتهای دانش بنیان اعلام داشته و با آغوش باز از همکاری با آنها استقبال خواهد کرد.
مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین، سیاست فعلی این مجتمع را تولید هدفمند و بازار پایدار با تکیه بر ارزش محوری عنوان کرد و از نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی به دلیل همراهی و همکاری ایشان با این مجتمع قدردانی کرد.
وی درخصوص طرح های توسعه ای مجتمع صنعتی اسفراین گفت: افزایش ظرفیت ذوب ریزی از طریق خرید کوره جدید و ارتقاء ظرفیت دهی کوره ذوب فعلی، ارتقاء توان ماشین CCM و احداث خط نورد در این مجتمع جهت توسعه و افزایش سبد تولیدات مجتمع صنعتی اسفراین با تولید شمشهای با مقاطع مربع و ساختمانی، ارتقاء شاخصهای بهره وری، همکاری با شرکتهای دانش بنیان، توانمندسازی نیروهای انسانی و تمرکز بر بکارگیری نیروهای بومی از اهداف آتی این مجتمع بزرگ صنعتی خواهند بود که در بازه زمانی ۳ سال آینده انجام شده و به بهره برداری خواهند رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.