×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حسینی: برای دیدار فینال به برنامه‌ریزی قوی نیاز داریم

به گزارش ایرنا؛ «سیدجلال حسینی» پس از بازگشت کاروان تیم فوتبال پرسپولیس از دوحه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پاداشی نگرفتیم و ما همانجا هم عکس‌العمل نشان دادیم و بعد از آن هم پاداشی دادند که به اندازه لیگ برتر بود.
وی در خصوص پاداش پرپسولیس از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای رسیدن به نیمه‌نهایی، گفت: این همه مشکلات داریم و هیچ کدام از بدهی‌های خارجی پرداخت نشده است و امیدوارم برای پاداش‌های AFC درست برنامه‌ریزی شود تا بدهی‌ها پرداخت و مشکلات حل شود. امیدوارم همه چیز درست شود، مدیران در حال انجام کار هستند و امیدوارم با برنامه‌ریزی بهتر نتایج بهتری بگیریم.
حسینی در خصوص فینالیست‌ شدن پرسپولیس و کارشکنی حریفان گفت: تلاش کردیم و نتایج خوبی گرفتیم. با یک کار گروهی توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. برای کارشکنی‌ها هم کاری نمی‌توانیم بکنیم، بعضی از کشورها قدرت زیادی در AFC دارند و کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. برای فینال هم باید برنامه‌ریزی کنیم و با یک برنامه‌ریزی قوی داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.
وی در پاسخ به این سوال که پاداش‌های آسیایی می‌تواند گره‌ای از مشکلات بازیکنان و باشگاه را باز کند؟ خاطرنشان کرد: دست ما نیست چون ما تصمیم‌گیرنده نیستیم، وظیفه ما این بود که فوتبال بازی کنیم و امیدوارم که تصمیمات درستی گرفته شود.  قهرمانی و نتیجه گرفتن در آسیا کار خیلی سختی است.   

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.