×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حسینی: تک بازی بودن فینال کار را برای ۲ تیم سخت کرده است

به گزارش ایرنا، یکی از بازیکنانی که روز یکشنبه می‌تواند نقش مهمی در موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس داشته باشد کاپیتان کهنه‌کار این تیم است. سیدجلال حسینی که اکنون یکی از بازیکنان پرافتخار و قدیمی لیگ برتر به شمار می‌رود در تورنمنت های بزرگی مانند جام جهانی، جام ملت‌ها و لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته است اما عنوان قهرمانی قاره کهن را در کارنامه ندارد.

وی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا و در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: من ابتدا از تمام کسانی که تلاش کردند تا این بازی‌ها برگزار شود تشکر می‌کنم. خیلی تلاش کردیم و سختی‌های زیادی را تحمل کردیم اما الان در بهترین جایگاه آسیا هستیم.

حسینی با یادآوری فینال لیگ قهرمانان در فصل ۲۰۱۸ ادامه داد: همیشه شرایط تغییر می‌کند و این شامل تیم فوتبال پرسپولیس نیز خواهد بود. فینال امسال برخلاف سال‌های گذشته به صورت تک بازی برگزار می‌شود و این کار ۲ تیم را سخت کرده است. ۲ سال پیش هم به فینال رسیدیم و یک بازی خوب انجام دادیم اما متأسفانه نتوانستیم قهرمان شویم، الان دوباره برای فینال آماده می‌شویم.

حسینی در پایان با اشاره به نقش هواداران پرسپولیس در این موفقیت گفت: درست است که شیوع ویروس کرونا امکان حضور هواداران این تیم را در ورزشگاه سخت کرده و ورزشگاه آزادی از میزبانی این بازی بزرگ محروم است اما هواداران با رفتار و گفتار خود همیشه به ما انرژی مثبت می‌دهند.

فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ روز شنبه (۲۹ آذر) از ساعت ۱۵:۳۰ بین تیم‌های پرسپولیس و اولسان هیوندای کره‌جنوبی در ورزشگاه الجنوب شهر دوحه پایتخت قطر برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.