×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حضور بیمه تعاون در اولین نمایشگاه تخصصی صنایع تبدیلی کشاورزی و غذایی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در اولین نمایشگاه تخصصی صنایع تبدیلی کشاورزی و غذایی که با حضور تولیدکنندگان مواد غذایی و ماشین‌آلات در شهرستان ساری برگزار شد، بیمه تعاون حضور داشت.

همچنین، جناب آقای مطیع جهانی، معاونت اتاق تعاون کشور، به همراه معاونت اقتصادی استاندار، از غرفه بیمه تعاون در این نمایشگاه تخصصی صنایع تبدیلی کشاورزی و غذایی در شهرستان ساری بازدید نمودند.

اولین نمایشگاه تخصصی صنایع تبدیلی و تکمیلی و فن‌آوری‌های نوین کشاورزی و غذایی، با هدف معرفی تولیدکنندگان استان و ارائه جدیدترین تکنولوژی‌ها در زمینه صنایع تبدیلی، در استان مازندران برگزار می‌شود. این نمایشگاه از ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه در مرکز تجارت بین‌المللی کاسپین نیاوران ساری برگزار می‌شود. در این نمایشگاه، تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات صنایع تبدیلی کشاورزی و غذایی نیز حضور خواهند داشت. همچنین، با هدف توسعه صادرات محصولات، هیئت‌های تجاری از تعدادی از کشورها نیز در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد. از فعالان در زمینه‌های مختلف زنجیره‌های تولید، فرآوری و فناوری‌های نوین صنایع ترکیبی نیز دعوت به حضور و بازدید از این نمایشگاه شده‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.