×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حضور تجار خارجی در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران

به گزارش تجارت گردان به نقل از اگزیم نیوز، ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران (ایران اکسپو) در راستای تحقق شعار سال و توسعه صادرات و ارز آوری تا دوازدهم اردیبهشت ماه برقرار است.
ایران اکسپو، به عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی صادراتی داخل کشور با استقبال خوب تولید کنندگان و فعالان حوزه بازرگانی داخلی و خارجی مواجه شده است.
نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه با سخنرانی رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاحیه، آغاز به کار کرد.
رخدادهای مهمی نظیر ایران اکسپو، جدا از معرفی توانمندی‌های صادراتی کشورمان در حوزه‌های مختلف، زمینه‌های قابل‌توجهی را برای ایجاد ارتباط میان فعالان اقتصادی ایران و فعالان اقتصادی خارجی که به توانمندی‌های کشورمان نیازمند هستند، ایجاد می‌کند و عملا به مثابه یک حلقه واسطه جهت پیوند دادن تولیدکنندگان و کارآفرینان ایرانی با آن دسته از کشورها، شرکت‌ها و افرادی عمل می‌کند که به توانمندی‌های کشورمان به شدت نیاز دارند.
گفتنی است بانک توسعه صادرات ایران نیز به عنوان تنها اگزیم بانک ایران ماموریت حمایت مالی از صادرات غیرنفتی کشور را به عهده داشته و در حال حاضر با ۳۸ شعبه فعال در سراسر کشور خدمات متنوع بانکی را به صادرکنندگان ارایه می دهد. یکی از طرح های اخیر این بانک، طرح الماسان است که مشتریان می توانند با استفاده از این طرح، خدمات متمایز و جامع بانکی را دریافت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.