×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
حضور سازمان تامین اجتماعی در ششمین نمایشگاه ایران فارما

به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی جهانی اظهار داشت: در غرفه سازمان تامین اجتماعی ضمن عرضه محصولات فرهنگی و بیمه‌ای (شامل کتاب، کتابچه، بروشور و لوح فشرده آموزشی و …)، کارشناسان سازمان تأمین اجتماعی نیز پاسخگوی سوالات بیمه‌ای شرکت کنندگان هستند.
وی با اشاره به اینکه توجه به جایگاه شامخ کارفرمایان و صنعتگران در پیشبرد اهداف اقتصادی و اجتماعی کشور نقش خاص و ویژه دارد، اظهار داشت: این عزیزان در عرصه کار و اشتغال و تداوم حیات بیمه‌های اجتماعی مشغول فعالیت هستند.
مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه استفاده از لگوی سازمان تامین اجتماعی بر روی مستندات نمایشگاه بیانگر همکاری و مشارکت در این نمایشگاه است، گفت: غرفه تامین اجتماعی در راستای اطلاع‌رسانی بیمه‌ای و تقویت ارتباط چهره به چهره با صنعتگران و کارفرمایان، فرهیختگان و اساتید برپا شده است.
ششمین نمایشگاه ایران فارما با هدف معرفی توانمندی‌ها و پتانسیل‌های صنعت دارویی کشور و افزایش فرصت‌های صادراتی، طی روزهای ۱۹ الی ۲۱ مهر ۱۴۰۰ در مصلای امام خمینی‌(ره) تهران برگزار می،شود و شرکت‌های دارویی تابعه سازمان تأمین اجتماعی نیز با نمایش محصولات تولیدی خود در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.