×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حضور فولاد مبارکه در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالکس

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایراسین، نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری ماشین‌آلات و صنایع وابسته اصفهان به عنوان بزرگترین تجمع گروه‌های فولاد و متالوژی در ایران محسوب می‌شود که در فضایی بالغ بر ۸ هزار متر مربع و با مشارکت استان‌های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان رضوی، قزوین، کرمان، چهارمحال و بختیاری، سمنان، خوزستان و استان مرکزی برپا خواهد شد.

شرکت فولاد مبارکه در این نمایشگاه حضور دارد و غرفه این شرکت در سالن B و شماره B۲ واقع است.

از دیگر شرکت‌کنندگان فولادی در این نمایشگاه انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، شرکت سهامی ذوب‌آهن، هلدینگ توکافولاد، متالورژی مصمم اصفهان، فرازپویان دماوند، مهرتاش سپاهان، صنایع ریخته‌گری سپاهان فولاد آتشگاه، سلیم صنعت سپاهان و ژوپن گاز هستند.

همچنین شرکت‌های پرتوگستر، فولاد معدن پاسارگاد، کیمیاطب، تجهیزباران، کنترل سیستم ابزارنوین، اطلس کالاتجارت سبز، ایده تامین مکانیک، باهر کیمیا رهاورد و کلینیک برق بین‌الملل به عنوان نمایندگان شرکت‌های بین‌المللی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.

شایان ذکر است، غرفه‌های پانزدهمین نمایشگاه متالوژی اصفهان عبارتند از: غرفه تولید فولاد، غرفه چدن و فلزات آهنی، غرفه ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی وابسته، غرفه تصفیه‌خانه‌های صنعتی و خدمات صنعت متالوژی و شکل‌دهی فلزات، غرفه‌هایی برای معادن و انجمن‌ها و بخش نشریات و مراکز علمی. این نمایشگاه از اول تا چهارم شهریورماه امسال از ساعت :۱۰:۰۰ لغایت ۱۸:۰۰ در محل جدید نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار می شود.

حضور فولاد مبارکه در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالکس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.