×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
حضور گسترده در انتخابات به مثابه تجدید بیعت با آرمان‌های شهداست

 به گزارش روز شنبه خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا ،‌ سعید اوحدی خاطرنشان کرد: انتخابات سیزدهمین ریاست جمهوری از ویژگی‌های خاص و با اهمیتی برخوردار است. به ویژه بعد از پیروزی عظیمی که نیروهای مقاومت فلسطین در غزه و در جریان نبرد با اسرائیل متجاوز به دست آوردند؛ نگاه همه کشورهای دنیا را معطوف به نتیجه سیزدهمین انتخابات جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی افزود: با حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات، شاهد حماسه دیگری خواهیم بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به انتظاراتی که خانواده شهدا و جامعه ایثارگری از جمله آزادگان و جانبازان از رییس جمهور آینده دارند، یادآور شد: اعتقاد ما و همچنین، شهدای مقاومت و هشت سال جنگ تحمیلی این است که در واقع حضور در انتخابات تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و میثاق تازه با شهیدان راه حق است.

وی ادامه داد:‌ این امر بارها در وصایای شهدای عزیزمان نیز مورد تاکید قرار گرفته است. نکته مهم در این تجدید بیعت، این است که نباید اجازه دهیم که حریم شهدا و ارزش‌های آن‌ها در جهت مباحث سیاسی، مورد استفاده ابزاری قرار گیرد.  

اوحدی با اشاره به برگزاری با شکوه انتخابات در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ابراز امیدواری کرد با تدبیری که وزارت کشور و شورای نگهبان دارد، شاهد حضور جدی مردم خواهیم بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اعتقاد دارم که باید همه ابزارهای رسانه‌ای علی‌الخصوص ویژه‌برنامه‌های رسانه ملی به کار گرفته شود تا مردم برای تعیین سرنوشت کشورشان بسیج شوند و بتوانیم انتخاباتی با عزت و قدرت برگزار کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.