×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخشش راهکارهای گرمایشی و تهویه مطبوع هوای ال‌جی، در ویدیوی تجاری جدیداین شرکت

یک بازیکن برجسته در بازار جهانی HVAC

بیش از نیم‌قرن است که ال‌جی الکترونیکس یکی از نوآوران پیشرو در عرصه تجاری راهکار‌های گرمایشی و تهویه مطبوع هوا است و با محصولات پیشرفته از نطر فناوری، حامی رشد و بالندگی مصرف‌کنندگان طی این دوران بوده است. با گنجینه‌ای از محصولات نوآورانه، زیرساخت تحقیق و توسعه مستحکم و بیش از ۵۰ آکادمی در سراسر دنیا که به تربیت نیروی متخصص ماهر مشهور هستند، این شرکت با ارائه دامنه وسیعی از راهکارهای بهینه برای پوشش همه بخش‌ها و محیط‌های موجود، نقش رهبری صنعتی خود را حفظ و تقویت نموده است.

پیشتازی از طریق یکپارچگی، تعهد و تخصص

ال‌جی برای نمایش ارزشی که برای کسب‌وکارها در سراسر جهان خلق می‌کند، و جهت اشتراک چشم‌اندازش درباره آینده‌ای پایاتر، به‌تازگی یک ویدیوی تجاری جدید را با عنوان «فراتر از انتظار» منتشر نموده است.

این ویدیوی سریع و پویا، بینندگان را با برخی از ارزش‌های خارق‌العاده راهکارهای گرمایشی و تهویه مطبوع ال‌جی (LG HVAC)‌ آشنا می‌کند. این ویدیو همچنین چگونگی توانمندسازی مشتریان از طریق تأمین سطح بی‌نظیری از «یکپارچگی، تعهد و تخصص»‌ توسط ال‌جی را به تصویر کشیده و برجسته می‌سازد.

راهکارهای یکپارچه این شرکت از جدیدترین تکنولوژی‌ها بهره می‌برند تا از عملکرد قدرتمند و بهره‌وری عملیاتی عالی باهدف کاهش چشمگیر هزینه‌ تمام‌شده محصول برای خریداران اطمینان یابند. تعهد ال‌جی به مشتریانش همچنین در خدمات پیشنهادی فراوانش، از نصب تا مهندسی سیستم و نگه‌داری، که همگی توسط متخصصان بسیار ماهر انجام می‌گیرند، کاملاً مشهود است.

تعلق‌خاطر فراوان ال‌جی به خلق آینده‌ای پایا و پایدار از طریق محصولات گرمایشی و تهویه مطبوع با مسئولیت زمینه زیست محیطی ، کاملاً منطبق با رویکرد و توانایی آن برای خلق ارزش حداکثری برای مشتریان امروز و پیش‌بینی نیازهای آینده‌شان است.

ال‌جی به لطف تخصص و دانش فنی قابل‌توجه خود، می‌تواند نیازهای منحصربه‌فرد هر کسب‌وکاری را برآورده ساخته و راهکارهایی برای تضمین هوای پاک و تازه در فضای داخلی و کاملاً متناسب با نیازهای ویژه هر ساختمان و مرکزی را ارائه نماید.

اگرچه ممکن است راهکارهای گرمایشی و تهویه مطبوع ال‌جی تا حد زیادی از دید و ذهن ما دور باشند، اما دقیقه همان‌جایی که باید، هرروزه در خدمتمان هستند و آنچه را که باید به انجام می‌رسانند که همانا تأمین هوای بهتر و تازه تر برای محل خواب، غذا خوردن، کار، خرید و سرگرمی و آرامشمان است. ویدیوی تجاری جدید ال‌جی با عنوان «فراتر از انتظار» را در اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

لینک ویدیو

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.