×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخشش معاون کسب و کار تامین سرمایه خلیج فارس در میان برترین‌های مسابقات علمی کنز  (جایزه المصطفی) در اینوتکس ۲۰۲۲

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی تامین سرمایه خلیج فارس، مرحله نهایی دومین دوره رقابت علمی کنز با حضور ۲۰ شرکت کننده از کشورهای ایران، مالزی و بنگلادش با معرفی برترین‌ها در نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۲ روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

در این رقابت علمی دانشمندان، محققان، مبتکران، دانشجویان و استادان زیر ۴۵ سال جهان اسلام که ایده‌ها و دستاوردهای علمی و فناوری خود را در قالب یک فایل ویدیویی سه تا پنج دقیقه‌ای ارائه دهند تقدیر می شود.

در دوره‌های رقابتی کنز دستاوردهای علمی و فناوری در قالب اقتصاد، بانکداری و تامین مالی، آب، محیط زیست و انرژی، سلامت و فناوری و پزشکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، حمل و نقل و معدن و صنایع معدنی نمایش داده شده و منتخبان از طرح‌های رقابتی خود دفاع کرده و به رقابت پرداختند. در اختتامیه مراسم که همان روز برگزار شد ۶ دانشمند جوان از ایران و مالزی به عنوان برگزیدگان نهایی معرفی و از آنان تقدیر شد.

در گروه اقتصاد و بانکداری، حسن بان معاون توسعه کسب وکار تامین سرمایه خلیج فارس (تفارس) که مدیریت نوآوری تفارس را نیز بر عهده دارد با طرح ««پول اسلامی غیر متمرکز، مبتنی بر دارایی ملکی»،  در این مرحله جزء سه نفر برگزیده در حوزه اقتصاد و بانکداری گردید. لازم به ذکر است که در این دوره از رقابت ها،  مجموعاً ۶۵۸ طرح توسط پژوهشگران از ۲۵ کشور پیرامون حل مشکلات جهان اسلام ارائه شد.

کسب جایزه رتبه نخست در فینتک های جشنواره دکتر نوربخش بانک مرکزی در سال ۱۳۹۷ ، حمایت مالی شهرداری تهران از رساله پژوهشی کارشناسی ارشد دانشگاه علامه ۱۳۸۸ ، شاگرد اول و اولین دانش آموخته دوره دکترای اجرایی مدیریت بازار سرمایه اسلامی از سازمان بورس و انجمن مالی اسلامی ایران ۱۳۹۹، رتبه برتر همایش مالیاتی ۱۳۸۸، از دیگر افتخارات مدیر توسعه کسب و کار تامین سرمایه خلیج فارس است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.