×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
در خوزستان ساندویچ فروش‌ مربی شده‌ است! / چرا مربی سفارشی در فولاد ابقا شد؟

عباس داودی در گفت وگو با ایسنا با بیان این که دیگر بویی از فوتبال سابق خوزستان و خوزستان برزیلته به مشام نمی رسد، اظهار کرد: زمانی تیم ملی با ۱۰ بازیکن خوزستانی بسته می شد اما اکنون رسیدن به آن شرایط، در تصورات است زیرا کسانی که در رأس فوتبال خوزستان قرار دارند هیچ گونه اطلاعات فنی نداشته و سواد لازم را هم ندارند.

رییس هیات فوتبال خوزستان با پیشکسوت تضاد دارد

وی ادامه داد: فوتبال خوزستان رو به نابودی رفته است و وضعیت آن از این هم بدتر می شود. هشت سال عمر مفیدمان را که حاصل زحمت پنجاه ساله مان در ورزش است توسط رئیس هیات فوتبال خوزستان نابود شد و به جای این که به جوانان خدمت کنیم به خاطر این که او با پیشکسوت تضاد دارد حتی به ما اجازه نمی داد خودروهایمان را وارد استادیوم تختی اهواز کنیم.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان بیان کرد: او بر مسند فوتبال خوزستان خیمه زده و همچنان به دنبال کاندیداشدن برای ریاست هیات فوتبال استان است. در حالی که گزینه مناسبی نیست و تفکراتش دیگر برای فوتبال استان چاره ساز نیست و بهتر است جای خود را به گزینه دیگری بدهد تا یک ورزشی باسابقه در رأس کار قرار بگیرد.

در خوزستان ساندویچ فروش و توپ جمع کن مربی شده‌اند

وی افزود: فوتبال خوزستان مملو از بزرگان است اما در هیات فوتبال خوزستان شایسته سالاری وجود ندارد. کار به عمل برآید نه به سخن؛ ولی در این چند سال نتایج نشان می دهد هر کسی که ساندویچ فروش و توپ جمع کن باشگاه ها بوده است برای آموزش در فوتبال مدارس مجوز و کار را بر عهده گرفته است. در مدارس فوتبال از این بی توجهی ها وحشت می کنید. به نظر من ورزش خوزستان صاحب ندارد. گویا در ورزش خوزستان قحط الرجال شده است و واقعاً وقاحت می خواهد که افرادی که نمی توانند خدمت کنند باز ماندگارند.

نمایندگان مجلس خوزستان در انتخاب مربیان اعمال نفوذ دارند

داودی گفت: آقای طالقانی رییس فعلی رییس هیات فوتبال استان، هشت سال فوتبال خوزستان را نابود کرد و باید برود. وقتی به زمین های خاکی فوتبال می رویم شاهد حضور افراد بی لیاقت هستیم. نمایندگان مجلس باید حق و باطل کنند اما می بینیم که آن ها در انتخاب مربیان اعمال نفوذ دارند.

چرا آن مربی سفارشی مجدداً در فولاد ابقا شد؟

وی همچنین با گله مندی از عملکرد گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد عنوان کرد: او چند نفر را که سفارش شده هستند به باشگاه آورده است و اصلاً چرا افرادی که اخراج شده اند دوباره به باشگاه فولاد برمی گردند و چرا آن مربی سفارشی مجدداً ابقا می شود. تمام این ها به باشگاه فولاد ضربه می زند. تیم نونهالان فولاد بدون باخت بر بام فوتبال ایران قرار گرفت، در حالی که این نونهالان کفش هایشان را هم خودشان خریده بودند و بعد بروید ارقام قرارداد بازیکنان باشگاه سپاهان را ببینید. آقای گرشاسبی تا این لحظه پاداش پنچ میلیون تومانی هم به بازیکنان خود نداده است. به هر حال تا وقتی آدم های سفارشی روی کار هستند این مشکلات در ورزش خوزستان پابرجا است.

دهکردی را با نقشه منزوی کردند

این پیشکسوت با بیان این که در حال حاضر با چند مافیا در فوتبال مواجه هستیم، ادامه داد: این مافیا فوتبال ایران و استان خوزستان را نابود کرده است. خیلی از استان ها در فوتبال صاحب سبک شده اند اما خوستان درجا زده و عقب افتاده است. آدم های لایق مثل رضائیان که در این فوتبال زحمت کشید و معمار فوتبال خوزستان بود را رد کردن. آن ها آقای دهکردی را هم با نقشه ها و طرح ها منزوی کردند. یک عده دیگر را هم از فوتبال خوزستان فراری دادند و اکنون فوتبال خوزستان جولانگاه افراد چاپلوس شده است.

در فوتبال خوزستان سازندگی نیست

وی بیان کرد: فوتبال خوزستان از مربی و بازیکن غنی است اما اکنون سازندگی در آن وجود ندارد. فوتبال خوزستان نیاز به افراد باجرات دارد و باید روی پایه ها مجدداً کار کنیم تا بتوانیم بازیکنانی را بسازیم که در لیگ برتر و لیگ یک بدرخشند. پیشکسوتان باید کار را به دست بگیرند نه اینکه یک ساندویچ فروش مربی فوتبال خوزستان باشد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.