×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
در روز‌های آینده اولین بخش واکسن وارد کشور می‌شود

به گزارش تجارت گردان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای دکتر سعید نمکی در مراسم تکریم و تجلیل از خدمات پلیس راهور ناجا افزود: در تلاش هستیم قبل از رسیدن به واکسنی که خودمان تهیه کرده ایم، واکسنی را که به زودی وارد می‌شود برای گروه‌های حساس و آسیب پذیر تزریق کنیم.

پلیس از نخستین دقایق در کنار ما بود

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در نبرد با کرونا پلیس از دقایق اول در کنار ما بود.

آقای دکتر سعید نمکی افزود: در هر حادثه‌ای که در جاده‌ها رخ می‌دهد، نخستین ضرب آهنگ امید، چراغ گردان خودرو‌های پلیس راهور است، پس از آن عزیزان اورژانس و هلال احمر می‌رسند و ما همواره خود را مدیون این عزیزان می‌دانیم.
وی ادامه داد: همان طور که سردار اشتری و هادیان فر گفتند یکی از کار‌های بسیار بزرگ در این مبارزه بزرگ با ویروس کرونا به عنوان یک حماسه ملی همکاری پلیس در همه عرصه‌ها با مجموعه ما بود. برغم همه سختی‌هایی که این عزیزان در کار داشتند در کنار ما بودند و تاریخ این همراهی را فراموش نخواهد کرد.

وی گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران با پلیس تمام کشور‌های جهان باید متفاوت باشد و هست. به فرموده امام خمینی (ره) پلیس ما متفاوت از پلیس جهان است و حق ندارد کشیده‌ای به گوش زندانی محکوم به اعدام بزند. این پلیس پلیس پیرو آقا امیر المومنین است.
این پلیس پیرو چنین مکتبی است و با تمام دغدغه‌هایی که داشت از نخستین دقایق در کنار ما بود.

ملت ما در نبرد با کرونا حماسه آفرید

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افزود: ملت ما در اوج تحریم و تنگدستی در کنار هم حماسه آفرید و پریروز که متأسفانه مرگ انگلیس هزار و ۸۲۰ نفر بود ما مرگ ۷۰ نفری داشتیم البته مرگ ۷۰ نفر هم برای ما زیاد است. دکتر سعید نمکی گفت: من هیچگاه فراموش نمی‌کنم روز سیزده به در گر چه مردم فهیم، فکور و عزیز خودشان از برگزاری مراسمی که حتی از قبل از ظهور اسلام به آن پایبند بودند صرف نظر کردند، اما سردار اشتری از سحرگاه در خیابان بود و من که همواره نگران شرایط سخت ویروس در کشور و شعله ور شدن آن بودم افتخار کردم و تا زنده هستیم یاد این مهربانی‌ها و همدلی‌ها خواهیم بود و حتی اگر این تاریخ را ثبت نکنند، این حماسه بی بدیل که شاید ۱۵۰ سالی یکبار جهان گرفتار آن شود بی نظیر بود.وی ادامه داد: ما ثابت کردیم سرزمینی هستیم که کار‌های بزرگ را به راحتی می‌توانیم مدیریت کنیم. این مردم همان مردمی هستند که ۸ سال دفاع مقدس را بدون اینکه میلی متری از خاک این سرزمین را بدهند. تمامیت ارضی این سرزمین بر سر میز مذاکره پس از جنگ پس گرفته نشد.وی ادامه داد: اتفاقات بزرگی افتاد. اگر بخواهیم نمره دهیم و رتبه بندی کنیم، زیرا دنیایی نشسته بود در اوج تحریم ما را در باتلاق کرونا گرفتار ببیند و استهزا کند و به ما بخندد. منظور من از دنیا دنیای پلیدی و پلشتی است. دنیا پر از مهربانی عشق و انسان‌های شریف و آزاده است، اما هستند پلیدان و پلشتانی که دارو از بچه دردمند یک مملکت دریغ می‌کنند و از پیرمرد و پیرزن یک کشور سمعک را دریغ کنند. این‌ها همه نشسته بودند که رسانه هایشان میزگرد بگذارند و به ذلت و حقارت این سرزمین بخندد. دیدند که خوشبختانه در اوج تحریم و تنگدستی ملت در کنار هم حماسه آفرید. پریروز که متاسفانه مرگ انگلیس هزار و ۸۲۰ نفر بود ما مرگ ۷۰ نفری داشتیم البته مرگ ۷۰ نفر هم برای ما زیاد است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.