×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دستگیری سارق با بیش از ۳۰۰ فقره سرقت در تهران

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایلنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی محتویات داخل خودرو و دریافت شکایت مال‌باختگان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان این پایگاه ابتدا با تحقیقات میدانی دریافتند که فردی به صورت انفرادی در جنوب شرق استان تهران، شبانه به صورت انفرادی به شیوه و شگرد مخصوص درب خودروها را باز می‌کند و محتویات باارزش داخل آن را به سرقت می‌برد. 

وی افزود: کارآگاهان در گام بعدی با استفاده از منابع اطلاعاتی و روش‌های میدانی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و در یک عملیات غافلگیرانه و وی را در جنوب شرق استان تهران دستگیر و به پایگاه هفتم پلیس انتقال دادند. 

این مقام انتظامی با بیان این که متهم با وجود شواهد و مستندات موجود صراحتا به ارتکاب جرم خود معترف شد، عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرد و در ادامه نیز به ۳۰۰ فقره سرقت با همین شیوه و شگرد اقرار داشت. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، ولی‌پور گودرزی در پایان گفت: تا کنون۵۰ تن از مال‌باختگان شناسایی شدند و تحقیقات تکمیلی برای کشف اموال مسروقه از سوی کارآگاهان ادامه دارد. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.