×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

به گزارش تجارت گردان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیجی، روحیه بسیجی را برخورداری از اخلاص، تدبیر، عقلانیت، انگیزه، روحیه خدمت و مقاومت و اتکا به خداوند در برابر شدائد، مشکلات و موانع دانست و بر حفظ و ارتقای روحیه انقلابی و بسیجی در همکاران دولت تاکید کرد.

رئیسی گفت: بسیج حرکت سازمان‌یافته، منظم و با اندیشه و انگیزه انقلابی و عمل صالح برای پیشبرد اهداف انقلاب و گره‌گشایی از زندگی مردم است و دولت باید در تمام عرصه‌های خدمت بسیجی عمل کند.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز که دشمن به صورت هدفمند به جنگ ترکیبی با داشته‌های انقلاب اسلامی آمده و نشاط، امید و اعتماد جامعه و سرمایه اجتماعی ما را هدف گرفته، راه مقابله با شیطنت‌ها، فتنه‌ها و توطئه‌های او پرهیز از هر گونه تأخیر در انجام امور مربوط به رفاه و آسایش مردم و کار و تلاش مضاعف برای حل مشکلات است.

«لزوم حرکت مسئله‌محور دستگاه‌های اجرایی» و «تأمین نیازهای مردم به ویژه توجه به معیشت آنها» از دیگر تأکیدات رئیس‌جمهور به همکاران دولت بود.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش ناامنی را خط قرمز دولت دانست و گفت: امنیت و آرامش زیربنای رشد و پیشرفت کشور و فعالیت‌های علمی، اقتصادی و کسب و کارهای مردم است که دستگاه‌های مسئول باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

رئیسی افزود: دولت برای شنیدن حرف معترض و مخالف گوش شنوا دارد، اما اعتراض با آشوب و اغتشاش تفاوت دارد. اغتشاش هم مانع گفتگو و هم مانع هر نوع توسعه یافتگی است و مردم انتظار دارند با آن برخورد قاطع شود.

رئیس جمهور با اشاره به دست‌های پنهان برای اخلال در بازار ارز، از دستگاه‌های مرتبط خواست تدابیر اتخاذ شده در این زمینه را با سرعت و دقت اجرایی کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.