×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دولت به جای حل مشکل مردم خوزستان دنبال انتقال آب است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن حیدری شامگاه سه‌شنبه در مراسم ۹ دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی که با حضور سرهنگ پاسدار «احمد حمدی صخری» رئیس سازمان بسیج عشایر سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان و تعدادی از سادات و سران و بزرگان عشایر بختیاری و عرب خوزستان برگزار شد، فتنه سال ۸۸ را توطئه حساب شده دشمن را برای براندازی نظام دانست و گفت: بصیرت مردم ایران و ایستادگی آنان در کنار علما باعث خاموش شدن این فتنه شد.

وی به مشکلات مردم خوزستان به ویژه در مسائل خدمات و عمران اشاره کرد و افزود: دولت به جای اینکه به رهایی مردم اهواز و سایر شهرها از وضعیت بد فاضلاب و به خدمات رفاهی آنان توجه کند، بودجه میلیاردی را برای انتقال آب از سرشاخه‌های کارون اختصاص می‌دهد.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حضور نمایندگان مردم خوزستان و بعضی از مسئولان کشوری را در تعطیلی پروژه انتقال آب بسیار مؤثر و قابل تقدیر دانست و عنوان کرد: خوزستان به فردی مانند شهید سلیمانی نیاز دارد که دل به داخل حوادث در میان مردم بزند و در حل مشکلات میدانی عمل کند.

نماد مقاومت و عزت

رئیس سازمان بسیج عشایر سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی، اظهار کرد: عشایر بختیاری، لر و عرب و سایر اقوام نماد مقاومت و عزت و استقامت جمهوری اسلامی ایران است.

وی، شهادت شهید قاسم سلیمانی را برای نظام برکت و برای دشمنان اسلام ذلت و خواری دانست و افزود: وحدت امروز مردم و بیعت مجدد آنان با ولی امر مسلمین بسیار مهم و تأثیرگذار و دشمن‌شکن است.

حمدی صخری با اشاره به اینکه بصیرت مردم در خاموش کردن فتنه سال ۸۸ بسیار مهم است، بیان کرد: مقام معظم رهبری با توکل به خدا و اعتماد به صداقت و نجابت مردم توانست در عرض دو یا سه روز تمام محاسبات دشمن را که برای براندازی نظام دیده بودند، نقش بر آب کرد و جان تازه‌ای را به انقلاب بخشید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.