×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دكتر علی خورسندیان: 8/6 درصد تولید برق كشور توسط بانك صنعت و معدن تامین مالی شده است/رشد 225 درصدی اعتبارات اسنادی طی دو سال و در دولت سیزدهم در این بانك

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی ضمن بیان این مطلب که اعتبارات اسناد ریالی در دوسال اخیر در این بانک ۲۲۵ درصد رشد داشته است، اظهار داشت: ضمانت نامه های ریالی نیز در این بازه زمانی ۸۹ درصد رشد داشته است.افزود: در این مدت پرداخت هایی که بابت تسهیلات انجام گرفته ۹۲ درصد و وصولی ها نیز ۱۲۴ رشد داشته است.
وی همچنین کاهش آهنگ رشد نقدینگی و کاهش نقدینگی بالای ۴۰ درصد به زیر ۲۸ درصد را از جمله اقدامات امیدوارکننده دولت در مهار تورم ذکر کرد.
دکتر خورسندیان ادامه داد: کاهش نرخ بیکاری نیز یکی دیگر از موضوعات امیدبخش در عملکرد دولت است که بانک صنعت و معدن نیز بخشی از تسهیلات خود را در نقاط مختلف کشور در راستای ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری قرار داده و تنها در استان زنجان ۴۲۲۵ فرصت شغلی ایجاد کرده است.
این مدیر ارشد بانکی بیان داشت: کلید حل مشکلات اقتصادی امروز کشور که در صدر همه آنها مهار تورم و حفظ اشتغال و تولید است، در دست حمایت همه جانبه و به موقع از تولیدکنندگان، کارآفرینان و سرمایه گذاران این بخش است و بانک صنعت و معدن به دنبال تخصیص بهینه منابع مالی به بهترین طرح ها و با اهلیت‌ترین تولیدکنندگان است.
دکترخورسندیان خاطرنشان کرد: توسعه فرآیندهای غیرحضوری اعطای تسهیلات و سایر خدمات بانکی و پیاده‌سازی و اجرای پروژه ها و برنامه‌های بانکداری دیجیتال از جمله برنامه های مهم این بانک برای تسریع و تسهیل خدمت رسانی به مشتریان است و تحقق مشتری محوری مهمترین هدف ماست.
وی از رشد اعطای تسهیلات به دانش بنیان ها خبر داد و افزود: با وجود محدودیت هایی که بانک به لحاظ منابع برای پرداخت تسهیلات با آن مواجه است، میزان پرداخت تسهیلات به دانش بنیان ها در این بانک افزایش یافته و تنها در استان زنجان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون چهار هزار میلیارد و ۵۲ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.
 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.