×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دیدار جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه حکمت صبا ، مدیرعامل ضمن خوش آمدگویی به سرهنگ جعفرزاده و هیئت همراه ، با اشاره به اینکه بیمه یک ابزار مهم در رفع نگرانی های آینده افراد می باشد افزود : همیشه مال و جان ما در معرض خطر قرار دارد و از این نظر حضور بیمه در زندگی افراد لازم و ضروریست.

ایشان ضمن تشریح فعالیت ها و خدمات شرکت بیمه حکمت صبا به مردم عزیز کشور و همچنین جامعه سهامداری که کارکنان خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده های معززشان می باشند گفت : پشتوانه این شرکت ، پشتوانه بسیار قوی است چراکه سهامداران آن ارتشیان غیور ایران اسلامی هستند و در همین راستا اولویت های مهم ما دو اصل شفافیت و اعتمادسازی است . وی افزود : در تبیین پوشش های بیمه ای به ویژه بیمه های اتکایی می بایست کارشناسان ما با نشست های جمعی مشترک نسبت به تبیین ریسک های بیمه ای به جامعه بزرگ و معزز ارتش ، اقدام نمایند.

مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا با اشاره به پیشگام بودن روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد : مجموعه شرکت بیمه حکمت صبا این افتخار را دارد تا با بکارگیری نخبگان صنعت بیمه کشور و با همکاری های دوجانبه ، نقش مهمی را در آگاه سازی مردم کشور و پرسنل و خانواده های محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به خدمات متنوع بیمه ای ، ایفاء نماید.

در ادامه سرهنگ جعفرزاده ، ضمن تشریح فعالیت های معاونت فرهنگی و تبلیغات ارتش جمهوری اسلامی ایران ، گفت : روابط عمومی ارتش با رعایت اصول حرفه ای سعی در انعکاس توانمندی های غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها را دارد . وی افزود : اقدامات فرهنگی و تبلیغاتی این معاونت به صورت مستقیم درصد قابل توجهی از جمعیت کشور را اعم از آحاد جامعه بالاخص کارکنان و خانواده های ارتش و همچنین سربازان و خانواده هایشان را دربر می گیرد که این نشان از ظرفیت های بسیار بالای این معاونت در بعد فرهنگی و تبلیغاتی می باشد.

در ادامه جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات ارتش ابراز امیدواری کرد ، با حضور دکتر بهاری فر در راس شرکت ، هم افزایی دوجانبه خیلی خوبی فی مابین مجموعه معزز ارتش جمهوری اسلامی ایران و مجموعه شرکت بیمه حکمت صبا اتفاق افتد و این امر سرمنشأ خدمت رسانی عظیمی برای جامعه ارتش جمهوری اسلامی ایران باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.