×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دیدار صمیمانه مدیر شعبه صندوق تأمین خسارت‌های بدنی اهواز با امام جمعه

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی صندوق تأمین خسارتهای بدنی؛ عارف شاطری مدیر شعبه اهواز در دیدار صمیمانه با امام جمعه اهواز به ارائه گزارش عملکرد صندوق در سال ۱۳۹۹ پرداخت.
عارف شاطری با اشاره به پرداخت بیش از ۱۱۹ میلیارد تومان خسارت در سال ۱۳۹۹ در استان گفت: سال گذشته با پرداخت خسارت به زیان دیدگان از ورود بیش از ۸۵۰  مقصر فاقد بیمه‌نامه به زندان جلوگیری بعمل آمد که آثار روانی و اجتماعی مثبت غیر قابل انکاری در سطح استان داشته است.
وی خطاب به نماینده ولی فقیه تصریح کرد: آزادی زندانیان مشمول تعهدات صندوق بر وفق مقررات قانونی انجام می‌گیرد و در فرآیند رسیدگی هر چه سریع‌تر در کلیه پرونده‌های مشمول تعهد نیز آمادگی صندوق را اعلام نمود.
مدیر شعبه اهواز خاطر نشان کرد: از ورود پرونده‌های تخلف به صندوق و پرداخت‌های غیر واقعی پیشگیری می‌گردد.
در پایان این دیدار امام جمعه اهواز حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد همواره بر لزوم توجه به خدمت‌رسانی به مردم و افراد آسیب‌دیده از حوادث رانندگی تاکید کرد و با اشاره به عملکرد مطلوب صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در این راستا در سال‌های اخیر در سطح استان، از تمامی همکاران دلسوز این نهاد بخصوص آقای عارف شاطری تقدیر و تشکر نمود و توفیق روزافزون‌شان را از خداوند متعال خواستار شد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.