×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دیدار عضو هیأت مدیره با کارکنان بانک مهر ایران در استان مرکزی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران، در سفر عضو هیأت مدیره و رئیس اداره کل امور استان‌های بانک مهر ایران به استان مرکزی، نشستی با حضور عظیم حسین آبادی مدیر شعب بانک مهر ایران در این استان و رؤسای دوایر ستادی و رؤسای شعب استان برگزار شد.
در این دیدار حسین‌آبادی به ارائه خلاصه آمار عملکردی استان پرداخت و در ادامه همکاران شعب از نکات و رهنمودهای جناب آقای تلیکانی و نجدی در پیشبرد اهداف بانک بهره‌مند شدند.
در این سخنان جایگاه بانک، فعالیت‌های انجام شده و در شرف اقدام و تغییرات شگرف در سیستم بانکی کشور در سال‌های اخیر تبیین و نقشه راه بانک ترسیم شد.
همچنین مدیر شعب بانک مهر ایران در استان مرکزی به نمایندگی از همه کارکنان، از زحمات و دلسوزی‌های مدبرانه و تلاش‌های بی‌وقفه آقای دکتر اکبری مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و مدیر امور استان‌ها و رؤسای ادارات مرکزی که به بهترین شکل دغدغه تعالی بانک را دارند و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذذار نیستند، تشکر کرد.
گفتنی است در این سفر آقایان تلیکانی و نجدی از شعب مامونیه، ساوه، دلیجان، محلات، خمین، خیابان امام (ره) اراک و همچنین فرمهین و تفرش دیدن و با کارکنان این شعب گفت‌وگو کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.