×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
دیدار مدیرعامل آریاساسول با مدیر فروشگاه‌های سازمان اتکا در استان بوشهر

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، یکشنبه چهارم دی‌ماه ۱۴۰۱محمدرضا حیدرزاده در دیدار با سید عادل طاهری مدیر فروشگاه‌های سازمان اتکا در استان بوشهر ضمن اشاره به اینکه آریاساسول ارز آورترین شرکت پتروشیمی کشور است، اظهار داشت: بازاری که در عسلویه و شهرهای اطراف منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس وجود دارد، مهم‌ترین کانون جمعیتی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به شمار می‌رود و در هیچ جای دیگر در کشور قابل یافت نیست.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰درصد از سهام شرکت‌های بزرگ پتروشیمی مستقر در منطقه پارس در اختیار وزارت دفاع است گفت: اگر زمینه اجرایی توسعه فروشگاه‌های سازمان اتکا فراهم شود قطعاً پس از ورود شرکت‌های پتروشیمی در چرخه مصرف کالاهای سازمان اتکا و با توجه به ظرفیت بالایی که در این زمینه وجود دارد، حمایت از تولید کالای ایرانی در داخل کشور افزایش یافته و در نتیجه بنیه مالی وزارت دفاع و طبعاً کشور تقویت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول با اشاره به اینکه اتکا از جمله نهادهایی است که در موضوع حساس تامین امنیت غذایی و تنظیم بازار کشور نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند، گفت: عرضه محصولات تولیدی با کیفیت در سیستم توزیع عادلانه و رساندن به مصرف کننده نقش قابل توجهی در اقتصاد و کنترل بازار و جلوگیری از سوداگری خواهد داشت.

حیدرزاده با اشاره به اهمیت توجه به کیفیت تامین کالا در فروشگاه‌های سازمان اتکا گفت: آریاساسول سازمانی در الگوی جهانی است و به همین دلیل همواره تلاش می‌کنیم از بهترین کیفیت کالا و خدمات برای کارکنان و خانواده هایشان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه چیزی مهم‌تر از نیروی انسانی برای سازمان‌ها وجود ندارد گفت: هر چه خدمات با کیفیت‌تر باشد قطعا بهره‌وری برای تولید و انجام کار افزایش خواهد یافت و ما برای تامین نیازها و رفاه حال کارکنان و خانواده‌هایشان از راه‌اندازی فروشگاه اتکا در شهر جم، کنگان و عسلویه حمایت خواهیم کرد.

در ادامه این دیدار، سید عادل طاهری مدیر ارشد فروشگاه‌های سازمان اتکا در استان بوشهر از راه‌اندازی فروشگاه اتکا در شهر جم تا پایان دی ماه و توسعه فروشگاه شهر کنگان خبر داد و گفت: سازمان اتکا توافقات خوبی با وزارت جهاد کشاورزی در زمینه تامین امنیت غذایی داشته و بسط این همکاری‌ها با شرکت‌های پتروشیمی و صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس می‌تواند به مشارکت و هم افزایی در تولید و توزیع کمک نماید.

وی با اشاره به تلاش برای تامین شایسته نیازهای مصرف کنندگان نیروهای مسلح و شرکت‌های طرف قرارداد در مجموعه فروشگاه‌های سازمان اتکا در استان بوشهر گفت: ضمن تلاش برای ایجاد فروشگاهی شایسته کارکنان صنعت در شهر عسلویه، به حفظ و توسعه ارتباط سازنده با مشتریان در این منطقه در آینده‌ای نزدیک فکر می‌کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.