×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ذخیره‌سازی ۲ هزار تن مرغ

به گزارش تجارت گردان به نقل از صدا و سیما ، ‏ سید عماد شاهرخی با اشاره به جوجه ریزی در واحدهای مرغداری لرستان افزود : خوشبختانه در این رابطه جای نگرانی نداریم، نه تنها جوجه ریزی در استان کاهش پیدا نکرده بلکه افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به دو میلیون قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان گفت : میزان جوجه ریزی در اردیبهشت ماه ۱۷ درصد و از ابتدای خرداد تاکنون نیز ۶.۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته‌ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به رابطه مستمر با اتحادیه و مرغداران در استان افزود: شرایط خوب پیش می‌رود و امیدواریم که به همین روال ادامه پیدا کند.

شاهرخی تاکید کرد: بعد از اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها ، میزان جوجه ریزی در مرغداری‌های استان افزایش خوبی نسبت به هفته قبل از آن داشته است.

وی با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی اعلام کردند که به هر میزانی که مرغ تولید شود، با قیمت مصوب ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان آن را خریداری می‌کنیم افزود: از ۲۸ اردیبهشت ماه تا کنون بالای هزار تن مرغ را در استان ذخیره سازی کرده‌ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه الان با قیمت ۵۰ هزار تومان خرید را انجام می‌دهیم و ذخیره سازی می‌کنیم گفت : از قبل ۵۰۰ تن ذخیره داشتیم ، هزار تن دیگر را ذخیره سازی کردیم و آن را به هزار و ۵۰۰ تن رسانده‌ایم.

شاهرخی افزود : امیدواریم تا پایان هفته جاری میزان ذخیره سازی مرغ در استان را به دو هزار تن برسانیم.

وی با اشاره به اینکه هدف گذاری ما ذخیره سازی دو هزار تن مرغ در استان بوده است ادامه داد: اگر قیمت‌ها بالا برود با این میزان ذخیره مرغی که داریم، بازار را کنترل می‌کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تاکید بر اینکه ۸۰ تن گوشت قرمز منجمد در استان ذخیره داریم عنوان کرد: این مقدار گوشت با قیمت ۱۵۰ هزار تومان در اختیار همه قرار داده می‌شود و این میزان گوشت نیز خاص هیچ دستگاهی نیست و همه می‌توانند برای خریداری آن اقدام کنند.

شاهرخی گفت: تا کنون نیز بیش از ۱۰ تن از این ۸۰ تن در بین همه دستگاه‌های اجرایی و مردم توزیع شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.