×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
رئیس مجمع نمایندگان استان تهران سومین سفیر قرض‌الحسنه شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید رضا تقوی» رئیس مجمع نمایندگان استان در جمع مدیران و کارکنان ستاد مرکزی بانک حاضر شد و ضمن اقامه نماز ظهر و عصر، در سخنانی تصریح کرد: کاری که کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران انجام می‌دهند، خدمت بسیار بزرگی است. بنده نیز باید مُبلغ آن‌‌ها باشم.
تقوی خطاب به کارکنان بانک گفت: شما یکی از ارزش‌های اسلامی یعنی قرض‌الحسنه را اجرا می‌کنید. شک نکنید کار کردن در این سازمان که برای سازماندهی قرض‌الحسنه است، عبادت به شمار می‌رود. این بانک به معنای واقعی کلمه، بانک اسلامی است. باید نهادهای فرهنگی بدانند چه خدماتی از سوی این بانک ارائه می‌شود.
پس از این در جلسه‌ای با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تقوی به‌عنوان سومین سفیر قرض‌الحسنه انتخاب شد. سفیران قرض‌الحسنه یاوران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ترویج و گسترش فرهنگ مبارک قرض‌الحسنه هستند.
در حکم حجت‌الاسلام و المسلمین «سید رضا تقوی» که به امضای مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رسیده، آمده است:
«گشایش عرصه‌های نوین خدمت به ملت سرفراز و تمدن‌ساز ایران اسلامی و اهتمام شایسته در پیشرفت و تعالی مادی و معنوی کشور، مرهون تلاش بی‌بدیل و سعی بی‌دریغ آنانی است که علم و عمل صالح را سرلوحه اعمال خویش قرار داده و در این مسیر با تعهد به ارزش‌های والای اسلامی، در راه خدمت به آحاد مردم به‌ویژه در دوران استقرار دولت مردمی، فرصت گران‌بها و افتخار آفرین خدمت خالصانه را ارج می‌نهند و در این راه روشن، گام‌های بلندی بر می‌دارند.
در این مسیر درخشان، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز به عنوان قطره‌ای در دریای خروشان نهضت خدمت‌رسانی به این مرز و بوم، توفیق یافته است با ترویج سنت الهی و فرهنگ غنی قرض‌الحسنه، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در زمینه «عدالت¬ورزی و کمک به محرومان جامعه» و همچنین نیل به برنامه¬های دولت مردمی برای ایران قوی گام‌های اساسی بردارد.
اکنون که شما عالِم فرهیخته و اندیشمند را نیز در پیمودن این مسیر الهی در کنار خود می‌بینیم، رجاء واثق داریم که همواره عزم و اراده خویش را در مسیر خدمت به میهن اسلامی به کار بسته‌اید تا دستانی را توانمند سازید، اندیشه‌ای را بارور نمایید و به خاطری آرامش بخشید.
نظر به فعالیت‌های درخشان اجتماعی و فرهنگی جناب‌عالی و پیشگامی در امور خیر و انسان دوستانه؛ با کمال امتنان و افتخار به دریافت عنوان «سفیر قرض الحسنه» بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مفتخر می‌گردید.
امید است در پیمودن این راه مقدس، همواره موفق و مؤید باشید.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.