×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
ربیعی: کمک‌ها و تجهیزات اهدایی پزشکان بدون مرز را استفاده می‌کنیم

تجارت گردان | ربیعی: کمک‌ها و تجهیزات اهدایی پزشکان بدون مرز را استفاده می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، «علی ربیعی» روز چهارشنبه در رشته توییتی در حساب کاربری خود نوشت: ضمن احترام به همه کشورها و سازمان‌های بین‌المللی‌ که تاکنون پیشنهاداتی درخصوص کمک به ایران در مبارزه با کرونا ویروس مطرح کردند، سیاست ما در خصوص کمک‌های انسان‌دوستانه کشورهای خارجی و نهادها این است که هر نهادی به هر مقدار که بخواهد کمک کند آن را دریافت خواهیم کرد.

سخنگوی دولت با بیان این که در حال حاضر از نظر تعداد تخت‌های بیمارستانی کمبودی نداریم، تصریح کرد: سفر پزشکان بدون مرز به ایران در هماهنگی کامل با دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گرفته است. ضمن ارج نهادن به کمک‌های پزشکان بدون مرز، تجهیزات اهدایی آنها در منطقه مورد نیاز وزارت بهداشت استفاده خواهد شد

ربیعی افزود: از همه ایرانیان در داخل و خارج از کشور دعوت می‌شود که در امر مبارزه با کرونا مشارکت داشته باشند و در این شرایط با هر گونه امکانات معنوی، فنی، مالی، دانش و غیره خود، نظام سلامت را کمک کنند که این وظیفه دینی، ملی و انسانی همه ما است.

باید همزمان با کرونا و تحریم‌های ظالمانه مبارزه کنیم

ربیعی در یادداشت دیگری در شبکه های اجتماعی تصریح کرد: در این مدت وزارت بهداشت در سامان دادن به نهادهای مدنی داوطلب کمک به مبارزه با کرونا تلاش‌های قابل تقدیری انجام داده است و این امر ادامه خواهد داشت. 

سخنگیو دولت افزود : سازمان هلال احمر نیز مسوولیتی در همین زمینه از سوی ستاد ملی کرونا دریافت کرده است. 

ربیعی بیان کرد: وزیر امور خارجه و وزارتخانه مربوطه در تلاش‌های قابل تقدیری در شکستن تحریم و محکومیت جهانی تحریم‌کنندگان داشته‌اند که آثار آن امروز قابل مشاهده است. 

وی تصریح کرد: خوشبختانه در نتیجه این تلاش‌ها آثار مثبتی از عقب‌نشینی تحریم‌کنندگان ظالمانه مشاهده می‌شود. امروز همزمان با مبارزه با کرونا ما باید با تحریم‌های ظالمانه نیز مبارزه کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.