×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رسانه ابزار اصلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش ایرنا، سعید پور علی عصر چهار شنبه در تجلیل از فعالان رسانه ای و فرهنگی ایثار و شهادت خراسان رضوی اظهار داشت: اکنون به علت گستردگی فعالیت‌ها و اطلاعات در جامعه به فعالان و نیروهای متعهد نیاز داریم تا با استفاده از رسانه فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهند.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت لازمه تداوم یک زندگی اجتماعی است اضافه کرد: دین مبین اسلام تا کنون با اتکا به این فرهنگ توانسته در دل فرهنگ های مختلفی تاثیر گذاشته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش از فعالان رسانه ای ایثار و شهادت خراسان به عنوان سفیران فرهنگی کیش در سرزمین اصلی یاد کرد و گفت: این افراد که بخشی از جامعه فرزندان شهدای استان خود هستند می توانند گام های مهمی در معرفی فرهنگ انقلابی و ایثارگری جزیره کیش به مردم ایران بردارند.

وی افزود: کیش داری فرهنگ های مختلف مردمان بومی و مهاجران بوده که آیین ها و باورهای اجتماعی مردم بومی از جمله این پتانسیل ها است که معرفی آنها در کشور باید از برنامه های فرهیختگان مختلف کشور باشد.

در این آیین ۲۵ نفر از فرزندان شهید استان خراسان رضوی که فعالان فرهنگی و رسانه ای شهرستانهای این استان بودند تجلیل و قدر دانی شد.

این فعالان به عنوان برترین های استان خود در پنج زمینه کیفیت، سرعت، کمیت و فعالیت و عکس فرآورده های خبری و محتواهای اطلاع رسانی انتخاب شده بودند.

جزیره کیش نیز از وجود خانواده شاهد و ایثارگری بی بهره نیست به طوریکه هم اکنون ۸۵۲ ایثارگر در این جزیره زندگی می کنند.

جزیره کیش با ۴۴ هزار نفر جمعیت یکی از جنوبی ترین نقطه کشور شناخته می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.