×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رشد فروش کالاهای اموال تملیکی در سامانه حراج برخط

حسن خالقی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: بررسی‌های کارشناسی از نتایج حراج‌های برگزار شده نشانگر این است که متقاضیان مشارکت مطلوبی و قابل قبولی داشته‌اند.

وی افزود: سعی شده است با توجه به استفاده حداکثری عموم افراد جامعه از این سامانه، کلیه فرایندهای ورود، ثبت نام، خرید. پرداخت وجه، تحویل کالا و… بسیار آسان و به‌صورت کاملاً الکترونیکی اجرایی شود.

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌فروشی برخط سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به مزایای سامانه حراج برخط اشاره کرد و گفت: ایجاد بستری کاملاً رقابتی و شفاف، رایگان بودن انجام کلیه فرایندهای سامانه، آسان بودن مراحل خرید برخط، الکترونیکی بودن کلیه فرایندهای مالی، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تجارت الکترونیک و استفاده از کالاهای بادوام و اساسی مورد نیاز جامعه از مزایای این سامانه است.

خالقی بیان کرد: این سامانه یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم در بحث شفافیت و عدالت در عرضه کالاهای اموال تملیکی است که در ۱۷ اردیبهشت ماه امسال با حضور نمایندگان مرکز فناوری وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیران مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صمت مورد آزمایش قرار گرفت و در تاریخ ۹ خرداد ماه سال جاری اولین مرحله در استان تهران با ۶قلم کالا رونمایی شد.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند از سه طریق ورود به تارنمای سازمان اموال تملیکی، ستاد الکترونیک دولت و پنجره هوشمند ملی با بارگذاری اطلاعات هویتی و اطلاعات حساب بانکی در حراج‌های برخط شرکت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.