×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
رشد منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۵۴ درصد گذشت

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با اقدامات صورت گرفته در طول ۹ ماه سال جاری، بالغ بر ۲۷۹هزار میلیارد ریال منابع قرض‌الحسنه جذب شده که نسبت به پایان سال ۱۳۹۹ بیش از ۵۴ درصد رشد داشته و در حال حاضر منابع بانک به ۷۶۰هزار میلیارد ریال رسیده است.
همچنین در طول مدت یاد شده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یک میلیون و ۸۶۵هزار فقره تسهیلات پرداخت کرده است. مبلغ این تسهیلات به بیش از ۴۰۵هزار میلیارد ریال می‌رسد.
تسهیلات پرداختی به محرومان به ۷۰هزار میلیارد ریال رسید
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور، یکی از محورهای اصلی پرداخت تسهیلات خود را توانمندسازی مددجویان نهادهای حمایتی و گره‌گشایی از کار محرومان قرار داده و بر همین اساس بخش قابل توجهی از تسهیلات خود را معطوف به این حوزه کرده است.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از آغاز تفاهم‌نامه با نهادهای حمایتی مختلف تا پایان آذر ماه سال جاری، در مجموع ۶۰۸هزار فقره تسهیلات به ارزش تقریبی ۷۰هزار میلیارد ریال را پرداخت کرده است.
از مبالغ تسهیلات پرداخت شده به نهادهای مختلف، ۴۵۳هزار فقره به مددجویان کمیته امداد به ارزش بیش از ۴۳هزار میلیارد ریال، ۱۳۰هزار فقره به ارزش ۲۲هزار میلیارد ریال به معرفی‌شدگان بنیاد برکت، ۱۳هزار فقره به ارزش ۱۳۶۰ میلیارد ریال به معرفی‌شدگان بنیاد مسکن و بیش از ۱۲هزار فقره تسهیلات به ارزش ۳۰۰۰ میلیارد ریال به مددجویان بهزیستی تخصیص یافته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.