×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
رشیدی: اسکوچیچ برای تیم ملی کوچک است

منصور رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست ۲ بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل الجزایر گفت: از نظر فنی، چیز زیادی از تیم ملی ندیدیم. از نظر جسمانی تیم ملی در شرایط خوبی بود چرا که بازیکنان از مسابقات باشگاهی آمده بودند اما تیم ملی تاکتیک مشخص نداشت. توقعی که از تیم ملی داشتیم، برآورده نشد. الجزایر هم بازیکنان شاخص خود را نداشت. البته ایران هم غایبانی داشت اما ترکیب تیم ملی خوب نبود.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از نوع چیدمان اسکوچیچ در این دیدار دوستانه گفت: تاکتیک و ترکیب ایران در این مسابقه خوب نبود. چیدمان اشتباه، مستقیما به سرمربی تیم ملی بازمی‌گردد. مگر ما مدافع وسط نداریم که نورافکن باید در دفاع وسط به میدان برود؟ چرا ما باید وابسته به خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان باشیم که در نبود آن‌ها در خط دفاعی جایگزین نداشته باشیم؟ انتخاب نورافکن برای بازی در پست مدافع وسط کار خوبی نبود.

وی با اشاره به رقبای تدارکاتی تیم ملی ایران اظهار کرد: اگر زودتر با تیم‌های خوب بازی می‌کردیم به مشکلات پی می‌بردیم. اگر اروگوئه را انتخاب می‌کردیم، شاید شکست بدتری می‌خوردیم اما نقاط قوت و ضعف خودمان را شناسایی می‌کردیم. من نمی‌دانم چه چیز ما از ژاپن و کره کمتر است؟ آن‌ها با برزیل بازی می‌کنند ولی ما باید با تیم دوم الجزایر بازی کنیم. در این مساله ضعف مدیریتی را می‌بینم. چرا نباید رقیب ما قدرتمند باشد؟ شاید سه، چهار گل بخوریم اما خودمان را بهتر می‌شناسیم.

رشیدی تصریح کرد: اسکوچیچ برای تیم ملی کوچک است. کارنامه این مربی را در باشگاه‌ها ببینید. در لیگ یک ما مربیگری کرده و دستاوردی هم در لیگ برتر نداشته است. پنج ماه به جام جهانی مانده و می‌توانیم یک مربی خوب انتخاب کنیم. مربی بعدی می‌تواند به تیم شوک دهد و دو بازی دیگر انجام دهیم و تیم را مسنجم کنیم.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی درباره اشتباهات عابدزاده در این مسابقه گفت: عابدزاده در ۲۰ دقیقه نخست سه اشتباه داشت و توپی را که می‌توانست به راحتی با سینه خود جمع کند، رها کرد و توپ جلوی محوطه شش قدم افتاد. او سه خروج بد هم داشت. خروج از دروازه یک اصل مهم دروازه‌بانی است.

او درباره مشکلات دروازه تیم ملی و نبودن ثبات در انتخاب شماره یک این تیم گفت: ما هم نمی دانیم کدام بازیکن در تیم ملی دروازه‌بان است. بیرانوند کجاست؟ کجا بازی می‌کند؟ ما نمی‌دانیم عابدزاده در اسپانیا چطور بازی می‌کند. حداقل از کسانی که در داخل ایران بازی می‌کنند، شناخت داریم. من انتظار داشتم اسکوچیچ در بازی با الجزایر از حسینی استفاده کند. او فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.