×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رغبتی: شکایت النصر به جایی نمی‌رسد/همدلی رمز موفقیت پرسپولیس است

علی رغبتی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص شکایت النصر عربستان از پرسپولیس، گفت: نظر فیفا کاملا مشخص است و در ۱۲ آگوست (۲۲مردادماه) اعلام کرده اگر پول برانکو داده نشود، ۱۲ سپتامبر (۲۲شهریورماه) پنجره ما بسته می‌شود. ما روز ۸ آگوست (۱۸مردادماه) که آخرین مهلت ارسال مدارک به کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده اسامی خود را ارسال کردیم و بازیکنان جدید طبق قانون هیچ مشکلی برای همراهی تیم نداشتند.
وی ادامه داد: پنجره ما زمانی بسته شده است که قراردادهای ما به امضا رسیده بوده و هیچ مشکلی هم وجود ندارد و شکایت النصر هم به جایی نخواهد رسید.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما از تاریخی که پنجره پرسپولیس بسته شده است قرارداد هیچ بازیکنی را ثبت نکرده و هیچ بازیکنی جذب نکردیم. همه چیز باشگاه ما شفاف است و امروز هم تاج به عنوان نایب رییس کنفدراسیون فوتبال جواب روشنی به همه داد.
وی در مورد پرداختی بازیکنان پرسپولیس، تصریح کرد: بازیکنان خارجی ما صدرصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کردند و اکثر بازیکنان ما نیز تمام پول خود را گرفتند. شاید زیر ۸ درصد از قرارداد برخی بازیکنان ما مانده است که در اواخر مهرماه به آنها پرداخت می‌شود.
رغبتی اظهار داشت: در خصوص پرداخت آپشن قرارداد بازیکنان نیز باید بگویم از روز یکشنبه در حال محاسبه مبالغ هستیم و به زودی آن را هم پرداخت خواهیم کرد. همچنین به دنبال این هستیم تا پیش پرداخت فصل جدید را هم به بازیکنان پرداخت کنیم.
وی ادامه داد: موفقیت‌های اخیر پرسپولیس را به تمام مردم عزیز ایران و هواداران که در همه شرایط پشتیبان ما بودند تبریک می‌گویم؛ همچنین باید تشکر ویژه‌ای از بازیکنان و کادرفنی که شایستگی و غیرت بالایی به نمایش گذاشتند، داشته باشم. امیدوارم قهرمانی در آسیا را هم بدست آوریم و در دور جدید مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا اولین تیم ایرانی باشیم که این مقام را بدست می‌آورد.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص بی‌حاشیه بودن این اعضا نسبت به همتایان خود در باشگاه‌های دیگر، گفت اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همیشه همدل بودند و از زمانی که به عضویت در آمدم تمام تلاشم موفقیت پرسپولیس بود و هیچ وقت نخواستیم خود را مطرح کنم. در سه ماه اخیر که سخت ترین روزها را پشت سر می‌گذاشتیم تمام تمرکز ما روی موفقیت پرسپولیس بود و هیچ اختلافی سعی کردیم وجود نداشته باشد.
وی افزود: ۶۰ میلیارد در چند ماه اخیر آورده ما برای باشگاه بوده و باید تمام بدهی‌های خود را پرداخت کنیم. خوشبختانه امروز باشگاه در زمان‌های  مشخص آورده دارد و در کنار تمام این موضوعات توانستیم بازیکنان مورد نیاز خود را با کارشناسی دقیق جذب کنیم. همچنین توانستیم برخلاف گذشته سنوات بازیکنان خود را به بهترین شکل پرداخت کنیم و بازیکنی شاید نباشد که بدهی داشته باشد و این نکات مهمی بود که در تیم شکل گرفته است.
رغبتی تاکید کرد: همچنین شب گذشته پاداش خوبی را در فرودگاه به بازیکنان پرداخت کردیم و همچنین برخی املاک را به نام باشگاه پرسپولیس زدیم تا دیگر نگرانی وجود نداشته باشد. خوشبختانه دو عضو بسیار خوب و همراه هم به پرسپولیس اضافه شده است.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص محرومیت آل کثیر گفت: تمام جوانب حقوقی به شکلی است که ما می‌توانیم برنده این پرونده باشیم و مطمئن باشید تیم خوب حقوقی این موضوع را دنبال می‌کند. شواهد بسیار خوبی را برای تبرئه آل کثیر ارسال خواهیم کرد و مطمئن هستیم در حق پرسپولیس ظلم شده است و باید این موضوع در مسیر حقوقی حل شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.