×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رفتن نکونام به تیم‌ملی اشتباه است / با کی‌روش شخصیت مجددا به تیم‌ملی برگشت

افشین حاجی پور در گفت‌وگو با ایسنا درباره صحبت‌هایی مبنی بر حضور جواد نکونام در تیم ملی، اظهار کرد:  به اعتقاد من حضور او در تیم‌ملی به ضرر باشگاه فولاد است. به هر حال تیم فولاد ثمره فعالیت چندین ساله جواد نکونام است و به نظرم رفتن نکونام به تیم‌ملی اشتباه است.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم هدف مسئولان فدراسیون در اصرار به حضور جواد نکونام در تیم‌ملی این است که در آینده او سرمربی تیم‌ملی شود و از الان نظرشان روی جواد نکونام است. آن‌ها مربی می‌خواهند مثل آقای کی‌روش که با یک برنامه درازمدت جا پای این مربی بگذارد و ایرانی هم باشد که در حال حاضر تنها گزینه‌شان جواد نکونام است.

وی تأکید کرد: در جدایی جواد نکونام از باشگاه فولاد، تنها فولاد ضرر خواهد کرد زیرا نکونام در آینده سرمربی تیم‌ملی خواهد شد و این می‌تواند برای او یک برد باشد اما در این میان باشگاه فولاد که در این فصل برای رسیدن به موفقیت هزینه‌های بسیاری را متحمل شده است، متضرر خواهد شد.

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص بازگشت کی‌روش به تیم‌ملی ایران گفت: من موافق حضور آقای کی‌روش هستم زیرا او یک شخصیت خاص دارد و به اعتقاد من تیم‌ملی فعلی هم حاصل زحمات آقای کی‌روش بوده است. ضمن این‌که باید از زحمات آقای اسکوچیچ قدردانی کرد اما به نظر من یک مربی خوب باید مدیریت قوی داشته باشد که این موضوع در مورد اسکوچیج صدق نمی‌کند و شرایط به صورتی پیش رفت که کار در تیم‌ملی به دوگانگی کشیده شد. این روند اصلا برای تیم‌ملی ایران خوب نبود و به موقع آقای کی‌روش که خاطرات خوبی با او داریم، فراخوانده شد.

وی ادامه داد: مطمئنا انتظار کار شاقی از تیم‌ملی ایران در گروه سختی که قرار گرفته است، نداریم اما مطئنم با آمدن کی‌روش حریف ساده‌ای برای تیم‌های ملی آمریکا و انگلیس نخواهیم بود. شک نکنید کی‌روش مثل همان گذشته‌اش برای تیم‌ملی ایران مفید خواهد بود. به نظرم آمدن کی‌روش به نفع تیم‌ملی ایران است و معتقدم با حضور او شخصیت مجددا به تیم‌ملی ایران برگشته است.

حاجی‌پور خاطرنشان کرد: کار سختی در جام جهانی داریم اما حریف ساده‌ای برای تیم‌های گروهمان نخواهیم بود و کار را برای آن‌ها مشکل می‌کنیم. همان‌طور که در جام جهانی گذشته تیم‌های ملی اسپانیا و پرتغال را به دردسر انداختیم. بازیکنان تیم‌ملی و مسئولان فدراسیون فوتبال نیز همه جوره او را قبول دارند و از او حساب می‌برند و شک نکنید با حضور کی‌روش تیم‌ملی ایران، تیم دیگری خواهد شد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.