×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
روایت سرمربی سودان جنوبی از روند جذب ۲ بازیکن این تیم توسط شهرخودرو

تیم فوتبال شهرخودروی مشهد در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال همچنان قعرنشین است و در نقل و انتقالات زمستانی در تلاش است با جذب چند بازیکن وضعیت خود را در انتهای جدول بهبود بخشد.

شنیده می‌شود به زودی ۲ بازیکن اهل سودان جنوبی به تیم شهرخودرو اضافه می‌شود اما چطور بازیکنانی از این کشور به تیم مشهدی معرفی شده‌اند؟ آیا خرید آن‌ها ممکن است سرنوشتی مشابه گل‌گهر سیرجان و بازیکن گابنی این تیم داشته باشد؟

استفان کوزین، مربی ایتالیایی و اسبق شهرخودرو که این روزها سرمربی تیم ملی فوتبال سودان جنوبی است، در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اینکه آیا او اکلو تیتو اودونگ و مورگان جکسون را به تیم سابقش در مشهد معرفی کرده اظهار کرد: در یکی از بازی‌های سودان جنوبی در قاره آفریقا، یک ایجنت به تماشای بازی ما آمد و از من در خصوص این ۲ بازیکن سوالاتی پرسید. او سوالات مختلفی در خصوص ذهنیت و وضعیت حرفه‌ای فوتبال این ۲ بازیکن پرسید و رفت.

کوزین در خصوص سابقه این بازیکنان و اینکه آیا آن‌ها در تیم ملی کشورشان بازی کرده‌اند نیز گفت: بله آن‌ها سابقه ملی دارند و برای تیم سودان جنوبی به میدان رفته‌اند.

دستیار سابق والتر زنگا در رابطه با برگزاری جام ملت‌های آفریقا و حضور سنگال در فینال این مسابقات تصریح کرد: سنگال تیم فوق‌العاده‌ای است و نتایجی هم که در این تورنمنت گرفته، گویای همین نکته است. من پیش از آغاز جام هم در مصاحبه‌ای گفتم که شانس سنگال، کامرون و الجزایر را برای قهرمانی بیش از سایر تیم‌ها می‌دانم. هرچند الجزایر به شدت بد کار کرد و خیلی زود حذف شد اما ۲ تیم دیگر تا فینال و نیمه‌نهایی رقابت‌ها پیش رفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: نباید از شانس مصر برای موفقیت بیشتر هم غافل شویم. تیمی که خوب مدیریت شده و بازیکن بزرگی مثل محمد صلاح را در اختیار دارد. او می‌تواند در هر لحظه گره‌گشا باشد و برای تیمش گلزنی کند.

مربی اسبق شهرخودرو تاکید کرد: بیشترین فشار هم‌اکنون روی تیم ملی کامرون است که میزبان رقابت‌هاست. کامرون بازی سختی مقابل مصر و کی‌روش خواهد داشت.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.