×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
روزنامه رازی در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان و سرمایه انسانی نقش اثرگذاری داشته است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، در روزجاری چهارشنبه ۲۴ فروردین‌ماه ، روزنامه رازی یکسالگی خود را پشت سر گذاشت، در همین رابطه دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی یادداشتی را به شرح زیر نگارش کرده است:
به نام خدا
یکی از مولفه‌های اصلی در بهبود ارتباط بین مشتریان و شرکت‌ها ، اطلاع رسانی دقیق، به موقع و اثرگذار است و یکی از اصلی‌ترین مشتریان بیمه رازی ، سرمایه انسانی آن است.
روزنامه رازی توانسته در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان و سرمایه انسانی نقش اثرگذاری داشته باشد و لذا از مدیر و همکاران محترم روابط عمومی بیمه رازی قدردانی می‌نمایم.
بر اساس این گزارش، شماره نخست روزنامه رازی در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ با هدف ارتقاء سطح آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به چاپ رسید و امروز بعد از گذشت ۳۶۵ روز و چاپ ۱۲۸ شماره از این روزنامه به یک سالگی روزنامه رازی رسیدیم.
روزنامه رازی در یک سال گذشته فعالیت‌های مجموعه را معرفی و به چاپ رسانده و این در حالی است که در این مدت نگاه ویژه‌ای به شعب به ویژه شعب شهرستان داشته و عاملی بوده تا شعب بیش از گذشته به فضای اطلاع رسانی و تعامل با مخاطب بپردازند.
در تاریخ ۲۲ دی‌ماه سال گذشته صدمین شماره از این روزنامه به چاپ رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.