×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
روند تولید ذوب آهن اصفهان با تلاش همه همکاران رو به رشد است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان ، سرپرست مدیریت عامل شرکت در این آیین با بیان این که سفره معیشت همکاران هیچ گاه کوچک نخواهد شد گفت: مهندس یزدی زاده و مدیران ارشد شرکت برای معیشت همکاران روند مناسبی انتخاب کرده بودند که این روند حفظ و ارتقاء خواهد یافت.
 وی با تاکید بر این که ذوب آهن اصفهان یک بنگاه اقتصادی است افزود: با تلاش همه همکاران روند تولید شرکت رو به رشد است و دو رکورد تولیدی در ایام دهه مبارک فجر، گواه صادقی بر این ادعا می باشد.
رخصتی خاطرنشان ساخت: همه ما مکلف هستیم بر اساس اصول اقتصاد مقاومتی و بند “موتور پیشران کشور در عرصه علم و فنّاوری و ایجاد زیرساخت‌های حیاتی و اقتصادی و عمرانی کشور” که ولی امر مسلمین جهان(مدظله العالی)  در بیانیه گام دوم انقلاب آن را تبیین و ابلاغ فرمودند، در ذوب آهن اصفهان، محصولات را به روش علمی و اقتصادی تولید کنیم.
وی به دستاوردها و ثمرات انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف پرداخت و افزود: افزایش ۸۰ برابری ظرفیت تولید فولاد، بومی سازی ۸۵ درصدی تجهیزات و تکنولوژی مورد نیاز صنعت فولاد و هزاران دستاوردهای بزرگ در عرصه های علمی، صنعتی، فن آوری و … حاصل برکات و ثمرات انقلاب و اتکا به توان داخلی است.
 مدیرعامل شرکت گفت: باید با کارکنان بر اساس قانون و رأفت اسلامی و انسانی برخورد شود و حتی برخورد با کارکنانی که بعضا بی اخلاقی نموده اند نباید سفره معیشت آن ها را تحت شعاع قرار دهد.
وی تاکید کرد: ذوب آهن سرشار از نیروهای متخصص است فقط لازم است فضایی مهیا کنیم تا همکاران بتوانند از تخصص خود در جهت شکوفایی خود و شرکت استفاده کنند.
رخصتی به همکاران توصیه نمود با همدلی، همبستگی و دست در دست هم برای رشد تولید و توسعه ذوب آهن گام بردارند و اجازه ندهند حاشیه جای تولید و توسعه شرکت را بگیرد.
آیت ا.. حبیب ا.. رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم های دهه مبارک فجر شرکت نیز با بیان این که به فرموده معصومین(ع) دین شناسی در راس کمالات است گفت: برای شناخت دین باید به دین شناسان مراجعه کنند تا دیندار باقی بمانند.
 وی افزود موفقیت از رهگذر صبر و شکیبایی به دست می‌آید.
رهبر تاکید کرد: با پرهیز از اسراف خیلی از مباحث و مشکلات اقتصادی در کشور حل خواهد شد.
 وی با بیان این که تولید اصل اول اقتصاد است، گفت: نباید ظرفیت تولیدی ذوب‌آهن معطل بماند، بنابراین مسئولین باید به قید فوریت نسبت به تامین مواد اولیه مورد نیاز این شرکت اقدام نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.