×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
روند کاهشی دلار در روز نخست هفته تداوم یافت

به گزارش خبرنگار ایبِنا؛ مشاهدات میدانی از بازار ارز در محدوده میدان فردوسی تهران نشان می‌دهد که معامله گران با افزایش عرضه ارز روبرو هستند. به گونه‌ای که با تداوم افزایش عرضه نسبت به تقاضا در روزهای اخیر، بهای دلار و سایر ارزها در مسیر کاهشی قرار گرفته‌اند. تا جایی‌که نرخ دلار بازار آزاد که پیش‌تر در کانال‌های ۳۰ و ۳۱ هزار تومانی در نوسان بود، حالا در محدوده ۲۸ هزار تومانی خرید و فروش می‌شود.

از سوی دیگر، در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور نیز بهای دلار با کاهش بیشتر همراه شده است. به گونه‌ای که جدیدترین نرخ‌های اعلام شده در این صرافی‌ها و در لحظه انتشار این گزارش نشان می‌دهد که امروز (شنبه هجدهم دی ماه ۱۴۰۰) میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس دلار آمریکا از مردم در بازار ارز به رقم ۲۶۳۵۶ تومان رسیده است و در مقابل میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس دلار آمریکا در بازار ارز نیز با کاهش ۱۰۱ تومانی نسبت به روز چهارشنبه هفته قبل، به رقم ۲۶۸۸۹ تومان رسیده است. همچنین مقایسه نرخ امروز دلار نسبت به شنبه هفته قبل نیز نشان می‌دهد که بهای فروش هر اسکناس دلار آمریکا در طول یک هفته گذشته، بیش از ۵۰۰ تومان ارزان‌تر شده است.

بر اساس این گزارش؛ در معاملات امروز، میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس یورو از مردم ۲۹۹۷۰ تومان تعیین شده است و در مقابل، میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس یورو به متقاضی دریافت ارز در بازار، به رقم ۳۰۵۷۵ تومان رسیده است که نسبت به نرخ پایانی هفته قبل، تغییری ندارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.