×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، روز سه‌شنبه هشتم آذرماه ۱۴۰۱ در آئینی از سامانه هوشمند تلفنی سهام این شرکت رونمایی شد.

با بهره‌برداری از این سامانه که برای اولین بار در نوع خود در کشور طراحی و اجرا شده است، سهامداران می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز با تماس تلفنی از سود پرداختی و موارد مربوط به سهام آریا اطلاع کسب کنند.

هادی قنواتی مدیر مالی شرکت پلیمر آریاساسول، با اشاره به اینکه سامانه هوشمند تلفنی این شرکت به گونه‌ای پویا طراحی شده تا پاسخگوی سهامداران حقیقی و حقوقی باشد، گفت: با راه‌اندازی سامانه هوشمند تلفنی سهام، اطلاع‌رسانی در خصوص پرداخت سود تقسیمی، میزان افزایش سرمایه، تعداد و گواهی سهام متعلق به سهامداران، قیمت سهام و وضعیت مالی، فروش، سودآوری و مجامع در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با دقت و صحت بالا امکان‌پذیر خواهد بود.

قابل ذکر است شرکت پلیمر آریاساسول، به منظور تکمیل زنجیره ارزش محصولات تولیدی و پایداری تولید در واحد الفین و افزایش سود خالص سالانه شرکت با محوریت مرکز نوآوری و دانش‌بنیان آریاساسول پروژه‌های توسعه‌ای مختلفی را در دست اجرا دارد.

شرکت پلیمر آریاساسول با نماد آریا، الگوی صنعت پتروشیمی کشور با اعتبار جهانی، با تولید و فروش حدود دو میلیون تن اتیلن و انواع پلی‌اتیلن در سال، یکی از شرکت‌های سودآور و بنیادی در بازار سرمایه کشور محسوب می‌شود که در شش‌ماهه اول سال جاری از ۱۴هزار و ۷۹۸ میلیارد تومان فروش خود حدود ۵هزار و ۱۵۷ میلیارد تومان سود خالص را محقق نموده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.