×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ساختمان جدید مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خراسان رضوی افتتاح شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، در مراسمی با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل، دکتر «محمدرضا محمودپناه» عضو هیأت مدیره، دکتر «احمدرضا کریمی» معاون امور استان‌ها، «علی قاسمی» رئیس اداره کل توسعه سرمایه انسانی و «مجید خسروی» رئیس اداره کل پشتیبانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و همچنین «مجید محمدزاده» مدیرعامل کارخانه الکترواستیل و «محسن شرکا» رئیس هیأت مدیره کانون کارآفرینان توسعه‌گرای خراسان، ساختمان جدید مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خراسان رضوی و شعبه مرکزی مشهد افتتاح شد.

در این مراسم دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۳میلیون فقره وام معادل ۲۰۰ همت به مشتریان پرداخت شده که اقدام بسیار بزرگی در شبکه بانکی کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: این اعداد و ارقام به خوبی بیانگر فعالیت‌های اثربخش این بانک در جامعه و تلاش برای حل مشکلات اقتصادی مردم است.

«شمسی‌نژاد» بیان کرد: فعالیت‌های این بانک بر پایه ۳ ضلع ارزشمند نظیر لطف خدا و برکت قرض‌الحسنه، همکاری مشتریان با بانک و تلاش‌های همکاران جوان متخصص شکل گرفته است.

مدیرعامل بانک با اشاره به جایگاه ممتاز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در نظام بانکی کشور، گفت: امروز بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی به این بانک اعتقاد راسخ دارند، امیدواریم در سال آینده نیز زمینه گسترده‌تری برای فعالیت این بانک فراهم شود.

قرض‌الحسنه؛ عقدی قرآنی است

در ادامه این مراسم دکتر «محمدرضا محمودپناه» عضو هیأت مدیره بانک، فعالیت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را مبتنی بر ارزش‌های دین مبین اسلام دانست و افزود: عقد قرض‌الحسنه، تنها عقدی است که نام آن در قرآن آمده است.

وی تلاش کارکنان برای حل مشکلات مردم را امری پسندیده خواند و گفت: بدون شک هر قدمی که در راستای ترویج سنت پسندیده قرض‌‎الحسنه و خدمت به مردم برداشته شود، مورد توجه خدای متعال قرار خواهد گرفت.

«نورالله نظریان» مدیر شعب بانک در استان خراسان رضوی نیز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای بازسازی شعب بانک در استان، گفت: از مردادماه سال گذشته تا کنون ۱۲ شعبه در استان، بر اساس هویت بصری جدید بانک تیپ‌سازی شده است.

وی افزود: منابع شعبه مرکزی مشهد با رشد ۸۶ درصدی نسبت به پایان سال گذشته، بالغ بر ۸۷۰۰ میلیارد ریال است و تا کنون بیش از ۵۳هزار فقره وام قرض‌الحسنه به مشتریان در استان پرداخت کرده است.

مشتریان می‌توانند برای مراجعه حضوری به این شعبه، به آدرس مشهد، بلوار سجاد، نبش حامد شمالی مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.