×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
سازمان تأمین اجتماعی حرکتی رو به جلو را آغاز کرده است

تجارت گردان | سازمان تأمین اجتماعی حرکتی رو به جلو را آغاز کرده است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مصطفی نخعی نماینده مردم شهرستانهای نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در این دیدار، حمایت از نیروی کار، تحقق عدالت و امنیت اجتماعی را از فاکتورهای مهم وفلسفه وجودی سازمان تأمین اجتماعی برشمرد .

وی با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی نه تنها از بودجه و امکانات دولتی استفاده نمی کند بلکه مطالباتی نیز از دولت دارد از ارائه خدمات بدون وقفه  سازمان در این وضعیت و شرایط خاص تقدیر و تشکر کرد .

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: سازمان تأمین اجتماعی حرکتی رو به جلو را آغاز کرده که با همه مشکلات و در این شرایط حساس به خوبی آن را مدیریت می کند .

دکتر نخعی گفت : مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی مدیری است دارای راهبرد کلان و استراتژیک که از برنامه های خوب و موفق ایشان بحث انتخاب وانتصاب مدیران از طریق شایسته سالاری است .

وی این حرکت را  ارزشمند دانست و  بیان داشت:  بایستی از آن حمایت شود تا بتوان در تمام سطوح مدیریت کشور آن را تسری داد .

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، تأمین اجتماعی را سازمانی پیشرو در ارائه خدمات غیر حضوری دانست که از تکنولوژی های به روز برای ارائه خدمات خود نهایت استفاده را می برد . وی گفت: ارزش این نوع خدمات در شرایط بحرانی و خاص به خوبی خود را نشان می دهد و تلاش می کنیم تا در مجلس شورای اسلامی نیز از این نوع راهبردها حمایت نماییم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.