×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سال ۱۴۰۳ ، سال توسعه خدمات بانکی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، مهدی سیف علی شاهی عضو هیات مدیره بانک در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ آورده است :
سال ۱۴۰۲ با تمامی فراز و نشیب هایش ، با تمام رویدادهای خوب و بدش به پایان رسید. در این سال بانک کارآفرین با تمرکز بر ایجاد تغییر در زیر ساخت های خود مهم ترین تغییر را در جهت احیا و توسعه فعالیت ها و خدماتش برای سال های بعد ایجاد کرد.
خوشبختانه بانک کارآفرین در صنعت بانکداری کشور بعنوان بانکی چابک، هوشمند و دقیق شناخته شده است. موفقیت‌های که به‌سادگی به دست نیامده و باهمت و تلاش همه همکاران طی این سال‌ها محقق شده است و قطعا با تغییرات انجام شده در زیر ساخت های بانکی در سال ۱۴۰۳ شاهد تغییرات ملموس تر در تنوع محصولات و ارایه خدمات به مشتریان خواهیم بود.
در سال گذشته بانک کارآفرین با همت همه همکاران و حمایتهای سهامداران و اعتماد مشتریان محترم به مسیر رو به پیشرفت خود ادامه داد، بر آن هستیم تا در سال ۱۴۰۳ با معرفی محصولات جدید، تسریع در ارائه خدمات و کسب رضایت مشتریان بتوانیم پاسخ شایسته ای به اعتماد سهامداران و مشتریان بدهیم.
در این سال قطعا شاهد افزایش سرعت دهی خدمات بانکی متناسب با تغییرات انجام شده در بخش زیر ساخت های IT بانک خواهیم بود و این نوید دهنده روزهای بهتر و کسب سهم از بازار بیشتر برای بانک کارآفرین است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.