×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
سراج: مسئولان عکس گرفتند و رفتند / التماس می‌کنم به نفت آبادان کمک کنید!

بهنام سراج در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت این تیم که همچنان با مشکلات مالی مواجه است و گفته می‌شود برخی بازیکنان در تمرین تیم حاضر نشده‌اند، اظهارکرد: تمرین داشته‌ایم اما شرایط همیشگی را نداریم.  متاسفانه مسئولان به وعده‌هایی که داده بودند، تاکنون عمل نکرده‌اند و این نیز کار را سخت کرده است و این‌که بازیکنان حس می‌کنند مسئولان برای آن‌ها ارزش قائل نستند، کار را برایشان سخت کرده است.

وی بیان کرد: اکنون بازیکنان انگیزه لازم را ندارند و کار به جایی رسیده است که یک عده می‌گویند تمرین کنیم و یک عده می‌گویند تمرین نکنیم و همین نیز کار را برای ما سخت کرده است. بازیکنان حق دارند که این‌گونه تصمیم بگیرند. ما گرفتار شده‌ایم و نمی‌دانیم باید چکار کنیم تا از این بحران عبور کنیم. اگر یک نفر به ما می‌گفت ۱۰ روز یا یک ماه دیگر مشکل حل می‌شود خیلی بهتر بود تا این گونه در بلاتکلیفی باشیم و مطمئنا صبر می‌کردیم. این‌که کسی جوابگو نیست، کار را سخت کرده است.

مدیر تیم فوتبال نفت آبادان گفت: اگر به همین روال پیش برویم ممکن است بازیکنان تصمیمی بگیرند که واقعا به ضرر تیم باشد و آن موقع کسی نمی‌تواند کاری انجام دهد. باید فکر اساسی برای حل این مشکل شود. هواداران دوست دارند تیم نفت همیشه نتیجه بگیرد زیرا دلخوشی آن‌ها همین تیم است اما خوشبختانه هواداران با تعصب‌مان متوجه شده‌اند که شرایط برای بازیکنان خیلی سخت شده است. باید یک اتفاق درست بیفتد و مشکل اساسی حل شود.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت مسئولان وعده و وعید بسیار داده‌اند و تنها با تیم عکس گرفتند و در رختکن حاضر شدند و حرف‌هایی را زدند که واقعیت نداشتند و بعد هم به دنبال کارشان رفتند و حالا شرایط به صورتی است که حتی تلفن مدیریت، هیات مدیره و بازیکنان را جواب نمی‌دهند و این کار بسیار زشتی است. بد است که از تیم استفاده ابزاری می‌شود و بعد وقتی تیم نیاز به کمک دارد، حتی جواب تلفن‌ها را هم نمی‌دهند و خود را کنار کشیده‌اند، آن هم مسئولانی که جدا از مسئولین سیاسی و اجتماعی که دارند،خود را هوادار واقعی تیم صنعت نفت آبادان می‌دانستند.

سراج بیان کرد: اکنون کار به جایی رسیده که بازیکن حرف از فسخ قرارداد می‌زد و می خواهد برای آینده خود تصمیم بگیرد. ما نیز نمی‌توانیم به آن‌ها حرفی بزنیم زیرا حق دارند.

وی درباره شرایط تیم پیش از بازی با آلومینیوم اراک نیز گفت: اکنون در اردو هستیم و خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم اما کار بسیار سختی باتوجه به شرایط روحی روانی بازیکنان داریم و نیاز به کمک اساسی داریم و کمک مقطعی و مُسکنی فایده ندارد. یک برای همیشه اساسنامه موجود جهت کمک به تیم‌های نفتی را تغییر دهند و مصوبه جدیدی تصویب کنند و یک بودجه هیشگی برای باشگاه صنعت نفت آبادان در نظر بگیرند تا دیگر تیم این همه مشکل نداشته باشند.

مدیر تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌که بلاتکلیف هستیم و آینده تیم نامعلوم است، افزود: ما دیگر ناامید هستیم و نمی‌دانم چرا با تیم صنعت نفت این کار را می‌کنند. شهر آبادان و تیم نفت همیشه مظلوم بوده‌اند. در حالی که منابع مالی فراوانی در شهر آبادان وجود دارد که خیلی از منابع مالی کشور از طریق آبادان تامین می‌شود.

وی افزود: التماس می کنم هر کسی که می‌تواند کمک کند پای کار بیاید و ما را از وضعیت فعلی خارج کند. وضعیت خوبی نداریم. مدیریت باشگاه شبانه‌روز به دنبال پول است و جایی نبوده که برود و التماس کند و به دنبال منابع مالی باشد. مدیر عامل باشگاه ساعت ها پشت در اتاق دفتر خیلی از روسای سیاسی یا اجتماعی نشسته‌اند تا کمکی دریافت کنند اما متاسفانه کسی به حرف‌ها توجه نکرده است.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.